شناسهٔ خبر: 160652 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تنها 2 درصد از تکمیل پروژه گیشا باقی مانده است

گیشا معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تکمیل پروژه گیشا با مشکل مواجه شود.

به گزارش «نماینده»، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: ما در تاریخ 8 اسفند پروژه زیرگذر گیشا را برای عبور شهروندان بازگشایی کردیم.

وی ادامه داد: در آن زمان پروژه گیشا پیشرفتی 91 درصد داشت و تنها بخش اندکی از کارهای عمرانی باقی مانده بود که پیش بینی ما این بود که با توجه به فعالیت 9 ساعته عمرانی یعنی از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد پروژه تا 29 اسفند تکمیل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حین انجام کارهای عمرانی بودیم که متأسفانه بخش عمده ای کارگران برای حضور در جمع خانواده های‌شان حتی بدون تسویه حساب کارگاه را ترک کرده و به شهرهای خود بازگشتند.

صبوری افزود: از این رو پروژه با پیشرفتی 98 درصدی امروز در حال بهره برداری است اما نکته مهم این است که این دو درصد باقی مانده در اصل پروژه خللی وارد نرکده و بهره برداری بی عیب و نقص در حال انجام است.

وی درخصوص اینکه بالاخره تکلیف چیست آیا نمی شود کارگران دیگری را جایگزین کرد گفت: از آنجا که مقررات سختی برای بکارگیری کارگران و پایش سلامتی آنها در نظر گرفته شده است نمی توان هر کارگری را بکارگیری کرد.

معاون فنی و عمرانی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم مجوز بازگشت برخی از کارگرانی که به شهرستانهای خود رفته اند را بگیریم و اینها را به محل کار برگردانیم.

نظر شما