شناسهٔ خبر: 160626 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نقوی حسینی:عدم لغو تحریم ها نشان از ادامه سیاست های ضد بشری آمریکا علیه ملت ایران دارد

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عدم لغو تحریم ها نشان از ادامه سیاست های ضد بشری آمریکا علیه ملت ایران است، گفت: سازمان ملل به عنوان یک نهاد بین المللی به این موضوع ورود کند.

به گزارش «نماینده»،سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این امکان وجود دارد که ویروس کرونا جنگ بیولوژیکی باشد که از سوی آمریکایی ها برای تقابل با برخی کشورهای طراحی شده باشد، اظهار داشت: در شرایطی که اکثر کشورهای جهان درگیر این ویروس هستند انتظار این است که جامعه جهانی بایکدیگر همکاری بیشتری داشته باشد، اما متاسفانه در این شرایط نیز آمریکایی ها دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارند.

وی با تاکید براینکه در شرایطی که کشورهای جهان به دنبال پاکسازی ویروس کرونا از کره خاکی هستند آمریکایی ها نه تنها تحریم های یکجانبه خود را لغو نمی کند بلکه بر شدت آن می افزایند، ادامه داد: این اقدامات سردمداران کاخ سفید نشان از خوی استکباری آنها دارد، آنها در این شرایط نشان دادن جان انسان ها برای آنها مهم نیست و تنها به فکر منافع خود هستند.

نماینده ورامین در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها اعلام می کنند واردات دارو به ایران جزء تحریم ها نیست اما عملا هیچ کشوری نمی تواند صادارات دارو به ایران داشته باشد، افزود: ادامه روند تحریم ها ماهیت ضد بشری آمریکا و رفتارهای خبیثانه ترامپ را بیشتر از گذشته برای جهانیان آشکار کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید براینکه در این روزها تحریم های حوزه بهداشتی و بانکی بیش از گذشته تاثیر خود را نشان داده است، اظهار داشت: امروز  مشکلاتی در مسیر ورود ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به کشور ایجاد شده و مشکلاتی نیز برای هموطنانمان ایجاد کرده است.

نقوی حسینی اضافه کرد: سازمان ملل به عنوان نهاد بین المللی به موضوع لغو تحریم های یکجانبه و ظالمانه در زمان مقابله با کرونا ورود پیدا کند و آمریکایی ها را برای این کار تحت فشار قرار دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما