شناسهٔ خبر: 160600 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فردا؛ نشست هیئت رئیسه مجلس برای بررسی شعار سال

عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: فردا جلسه‌ای در هیئت رئیسه برای بررسی شعار سال ۹۹ و راهکارهای تحقق آن با حضور روسای کمیسیون‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی درباره برنامه های مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال، گفت: مجلس جلسات ویژه و فوق العاده ای برای عمل به شعار سال یعنی جهش تولید خواهد داشت.

وی افزود: در همین زمینه قرار است فردا در هیئت رئیسه مجلس جلسه ای با حضور روسای کمیسیون های تخصصی برگزار شود و راهکارهای تحقق شعار سال مورد ارزیابی قرار گیرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته کمیسیون ویژه حمایت از تولید جلساتی را در این زمینه برگزار کرده است اما با وجود این روز یکشنبه هیئت رئیسه مجلس هم این موضوع را با حضور روسای کمیسیون های مجلس مورد بررسی قرار خواهد داد.

عباسی تأکید کرد: ما به دنبال آن هستیم در این جلسات راهکارهای عمل به شعار سال را در مدت زمان باقیمانده از مجلس دهم پیش بینی کنیم تا شاهد افزایش بهره وری و جهش تولید در کشور باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این جلسات از وزراء هم دعوت به عمل می آورید؟ گفت: در هفته جاری دعوت از وزراء برای بررسی شعار سال در دستور کار مجلس نیست اما احتمالا در ادامه کار از وزرای مربوطه برای بررسی این موضوع مهم در مجلس دعوت خواهد شد.

نظر شما