شناسهٔ خبر: 160575 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دولت به تسهیل صادرات اهمیت دهد/ارتباط با همسایگان افزایش یابد

حسینی کیا/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: از طریق ارتباط با کشورهای همسو و همسایه می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع کرد که دولت در سال آینده باید به این ظرفیت توجه بیشتری کند.

به گزارش «نماینده»،سید جواد حسینی کیا درباره اولویت‌های دولت در سال ۹۹، اظهار داشت: حل مشکل اشتغال جوانان و بهبود وضعیت معیشت مردم اولویت اصلی کشور است و دولت باید برنامه‌هایی برای حل این مشکلات داشته باشد.

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان، فعال سازی معادن ظرفیت بزرگی است اما متأسفانه این ظرفیت مغفول مانده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به واحدهای کوچک تولیدی و فعال سازی تمام واحدهای تولیدی تعطیل شده برای بهبود وضعیت اشتغال کشور، تصریح کرد: در سال آینده دولت باید به تسهیل امر صادرات اهمیت ویژه ای دهد.

حسینی کیا با تاکید بر ضرورت تعامل با کشورهای همسایه، گفت: از طریق ارتباط با کشورهای همسو و همسایه می‌توان بسیاری از مشکلات کشور در زمینه اقتصادی را مرتفع کرد که دولت در سال آینده باید به این ظرفیت توجه بیشتری کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید به مردم برای رونق تولید میدان دهد، گفت: لازمه این مسئله آن است که از اعمال قوانین دست و پاگیر در صدور مجوزها خودداری شود و باید شرایط لازم برای رونق تولید فراهم شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید در سال آینده برای بهبود وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه روستاییان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی فکر جدی کند چرا که دریافتی آنان کفاف زندگی شأن را نمی‌دهد و همچنین صادرات محصولات کشاورزی هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما