شناسهٔ خبر: 160499 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نوش‌آبادی: سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است

نوش آبادی/1 نماینده منتخب مردم وررامین در مجلس یازدهم در پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش «نماینده»،حسین نوش‌آبادی نماینده منتخب مجلس یازدهم به مناسبت روز پاسدار پیامی صادر کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 سوم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که مزین است به نام پرافتخار «روز پاسدار » به همه پاسداران عزیز، تبریک و تهنیت عرض می کنم. بی شک، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدمتی به گستره انقلاب دارد و مظهر اقتدار میدانی ایران اسلامی است و این اقتدار در همه عرصه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کاملا مشهود است.

سپاه در تاریخ کشور، یک پدیده‌ بی‌نظیری است که ولادت و رشد و نمو آن، در صحنه‌ی انقلاب و در عرصه‌ی دشوارترین آزمون‌های انقلاب بوجود آمد و از این امتیاز بزرگ برخوردار است که مولود انقلاب است. و بحمدالله امروز، فهرست بلندی از افتخارات و تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و نیز مجموعه‌ای  از نیروهای مخلص و متعهد و کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد. 

باید گفت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط یک مجموعه نظامی نیست  بلکه به موازات حرکت پیش‌‏رونده و تعالی‌‏بخش درونی خود،حرکتی را جهت تأثیرگذاری بر مجموعه کل نظام و انقلاب داشته باشد.

سپاه یکی از مؤلّفه‌های قدرت کشور است و آنچه  همواره به‏‌عنوان نقطه روشن در مجموعه عملکرد سپاه از آغازِ تشکیل تا امروز در مقابل چشم همگان هست، همت بلند،  تصمیم آگاهانه، تحلیل درست و حرکت به موقع و اقدام انقلابی و آمادگی کامل برای دفاع از آرمان های نظام است که می تواند به عنوان شاخصه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمرده شود.

 سپاه مجموعه ای زنده، پرنشاط، باطراوت، بصیر، پیش‌‏رونده، تاثیرگذار، پایبند به مبانی و اصول و ارزش‌هاست که مهمترین نقطه قوتش، ایستادگی، استقرار و ثبات‌‏قدم در مسیر انقلاب است. سلامتی و عزت روز افزون را برای همه عزیزانی که در لباس مقدس سپاه به کشور و مردم صبور ومقاوم ایران، خدمت صادقانه ارائه می دهند از خداوند متعال خواستارم.

حسین نوش آبادی

نظر شما