شناسهٔ خبر: 160481 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آماده تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی هستیم

اتوبوسرانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ضرورت حمایت دولت از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی گفت: مصوبات جدید ستاد مقابله با کرونا در تهران مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش «نماینده»،محمود ترفع درباره تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی به دلیل کرونا اظهارداشت: ملاک عمل ما ابلاغ مصوبات ستاد مقابله با کرونا از سوی دولت است و تابع تصمیم شورای اسلامی شهر و تدبیر شهردار تهران هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی، پیشنهاد ستاد مقابله با کرونا در تهران است که به هیات دولت ارائه شده است، اظهار کرد: برای تعطیلی فعالیت ناوگان باید منتظر ابلاغ این تصمیم از سوی دولت باشیم.

ترفع با بیان اینکه آمادگی داریم خدمات ناوگان اتوبوسرانی را همچون گذشته ادامه بدهیم، محدود و یا تعطیل کنیم، تصریح کرد:اگر تصمیم مسئولان مربوطه، تعطیلی خدمات ناوگان به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا باشد، آماده اجرای این تصمیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه هماهنگ و همسو با مصوبات دولت و ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این انعطاف را داریم که بر مبنای تصمیم‌گیری دستگاه‌های مسئول عمل کنیم و مهم‌ترین موضوع برایمان کمک به حفظ سلامت مردم است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی تهران، انتظار می‌رود دولت بسته‌های حمایتی برای رانندگان اتوبوس به ویژه رانندگان بخش خصوصی که حقوق‌بگیر نیستند، در نظر گرفته و نسبت به تخصیص آن به این افراد اقدام کند.

نظر شما