شناسهٔ خبر: 160479 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

روشنفکرنماها هنوز دنبال آشتی با دشمن‌اند

تقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هنوز کسانی هستند که تمایل به همکاری با آمریکا و چشم امید به دشمن دارند، گفت: این عده منتظرند که دشمن بیاید و تحریم‌ها را بردارد و با ما آشتی کند.

به گزارش «نماینده»،محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز  با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر بی‌صبری برخی مسئولین و روشنفکرنماها در مقابل مشکلات، گفت: در جامعه ما هنوز کسانی هستند که تمایل به همکاری با آمریکا و چشم امید به دشمن دارند. این عده منتظرند که دشمن بیاید و تحریم‌ها را بردارد و با ما آشتی کند، این افراد در چارچوب جریان روشنفکری یا به تعبیر رهبر انقلاب روشنفکرنما دسته بندی می‌شوند.

وی افزود: گفتگو و امید بستن به غرب در واقع امیدواری به سراب است، همچنان که دیدیم غربی‌ها حتی دارو را هم برای ایران تحریم کردند. آنهایی که چشم امید به مذاکرات مجدد با غرب را دارند باید بدانند که غربی‌ها جز بردگی و حاکمیت مطلق بر سرنوشت ما را نمی‌خواهد.

رهبر تاکید کرد: رهبر انقلاب با شعار «جهش تولید» می‌گویند که ما باید بر توان و استعداد خودمان تکیه کنیم. در همین ماجرای کرونا، دولت و نیروهای مسلح چندین هزار تخت بیمارستانی آماده کرده است در حالی که در آمریکا و اروپا در تامین نیازهای درمانی خود درمانده‌اند و در مقابل سپاه اعلام می‌کند ما آماده‌ایم به اروپایی‌ها هم کمک کنیم؛ این یعنی اقتدار.

عضو جامعه ورحانیت مبارز با بیان اینکه ما هیچ نیازی به غرب نداریم، گفت: ماجرای کرونا نشان داد که ما در تامین خدمات بهداشتی و درمانی ظرفیت و توان بالایی داریم.

وی افزود: غربگرایان داخلی امروز سکوت کرده‌اند اما هنوز فکر می‌کنند که باید چشم امید به بیگانه داشت.

رهبر با تاکید براینکه ما با تکیه بر توان داخلی می‌توانیم مشکل بیکاری را رفع کنیم، اظهار کرد: واردات بی‌رویه، مشکلات اقتصادی همانند معضل بیکاری را تشدید می‌کند. اگر کشوری بخواهد مستقل باشد نباید به بیگانه اتکا کند.

نظر شما