شناسهٔ خبر: 160457 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

استانداری تهران خبر خود درباره محدودیت‌های ترددی ۱۲ و ۱۳ فروردین را تکذیب کرد

استانداری تهران پورتال استانداری تهران در یک اقدام غیرحرفه‌ای خبر درج شده بر روی این پورتال را ویرایش و اصلاح کرد و در ادامه از اساس خبرمنتشرشده توسط رسانه‌ها را تکذیب کرد.

به گزارشبه گزارش «نماینده» ؛ ساعتی قبل محمد تقی‌زاده؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره جزئیات اعمال محدودیتها در استان تهران گفته بود که ممنوعیت تردد از در منازل از صبح ۱۲ فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) در تمام شهرستانهای استان تهران  اعمال خواهد شد. 

این خبر حتی بر روی خروجی پورتال رسمی استانداری تهران نیز قرار گرفت اما دقایقی پس از انتشار این خبر، استانداری تهران در اقدام غیر حرفه‌ای اقدام به ویرایش و اصلاح خبر درج شده روی پورتال استانداری تهران کرد.

در خبر جدید و ویرایش شده در پورتال استانداری تهران آمده ممنوعیت تردد از در منازل از صبح ۱۲ فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین تنها در حد یک پیشنهاد است.

البته دقایقی بعد مجدداً متن ویرایش شده نیز دچار تغییر شد و پاراگراف مربوطه به کل از متن خبر حذف شد.

شایان ذکر است که خبر اولیه پورتال استانداری تهران در موتورهای جست‌وجوی خبرخوانها درج شده و کاملا مشخص است که سایت‌های خبری و خبرخوان‌ها خبر اولیه را به نقل از معاون استاندار تهران که روی سایت استانداری تهران قرار گرفته بود، منتشر کرده‌اند.

اقدام عجیب‌تر و غیرحرفه‌ای بعدی مربوط به استاندار تهران است که در اقدامی عجولانه به تکذیب خبر ممنوعیت تردد از درب منزل در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین پرداخت.

ویروس کرونا ,

نظر شما