شناسهٔ خبر: 160439 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عزیزی: استانداران برای تأمین هزینه‌های درمانی از بودجه جاری خود استفاده کنند

عبدالرضا عزیزی// رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت به استان‌ها این اجازه را بدهد تا برای تأمین هزینه‌های درمانی مقابله با بیماری کرونا، استانداران این بودجه را از محل بودجه جاری و تملک دارایی خود تأمین کنند.

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، گفت: درمان بیماران کرونایی و به طورکل مقابله با این ویروس نیازمند اعتبارات زیادی است و از طرف دیگر بودجه خاصی برای مقابله با این بیماری درنظر گرفته نشده و به همین خاطر استان‌ها و شهرستان‌های مختلف با کمبود اعتبار در این زمینه مواجهند. 

وی افزود: به نظر من دولت باید به استانداران و بخش‌های درمانی هر استان این اجازه را بدهد تا از محل بودجه جاری خود و یا بخش تملک دارایی‌شان برای تأمین اعتبار به منظور مقابله با بیماری کرونا هزینه کنند. 

نماینده مردم شیروان در مجلس اظهار داشت: مجلس هم می‌تواند به این موضوع ورود کند و این موضوع را پیگیری کند و البته من در جلسه روز یکشنبه (۱۰ فروردین) این موضوع را مطرح خواهم کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروز بخش‌های درمانی در شهرستان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا از لحاظ مالی و تأمین اعتبار دارای مشکلاتی هستند و باید این مشکلات رفع شود. 

برچسب‌ها:

نظر شما