شناسهٔ خبر: 160416 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس یازدهم اولویتی ویژه به گردشگری و توریسم برای افزایش اشتغال بدهد

حسین رئیسی  منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم گفت: یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال در کشور سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و توریسم کشورمان است لذا مجلس آتی باید اولویت ویژه‌ای برای توسعه این بخش قائل شود.

به گزارش «نماینده»،حسین رئیسی منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم، درباره مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: موضوع اشتغال و تغییر اساسی در این زمینه به دلیل وجود تعداد زیاد بیکاران مهمترین اولویت مجلس یازدهم در کل کشور و در قریب به اتفاق استان‌های مختلف است.

وی افزود: وضعیت معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی مردم که حجم عمده این معضل و مشکل ریشه در درصد بالای بیکاری در کشور دارد می‌تواند به عنوان دیگر اولویت مجلس یازدهم مدنظر قوه مقننه برای برون‌رفت از وضعیت فعلی باشد.

** نقش ویژه گردشگری و توریسم در افزایش اشتغال

منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم تصریح کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه در وضعیت معیشتی و اقتصادی فعلی دچار خسران شده و باید قوای مقننه و مجریه در این زمینه گام‌های اساسی برای حمایت از این قشر و حفظ آبروی آنان داشته باشند.

رئیسی گفت: اگر برنامه‌ریزی لازم برای فائق آمدن بر حجم زیاد بیکاری در کشور داشته باشیم و اشتغال در کشورمان بهبود پیدا کند باید بکوشیم از طریق افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بر این مشکل فائق آییم. 

وی گفت: یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال در کشور سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و توریسم کشورمان است این در حالی است که استان هرمزگان و شرق این استان زمینه بسیار خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی، معادن و صنایع دارد.

** از همه ظرفیت کشور به نفع مردم استفاده کنیم 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان مازندران استانی ساحلی است می‌توانیم در حوزه تجارت و شیلات آبزیان حرف‌های بسیار جدی داشته باشیم و سرمایه‌گذاران می‌توانند برای توسعه این بخش پیشنهادات خوبی داشته باشند. 

منتخب مردم میناب در مجلس یازدهم گفت: در سال ۹۹ باید از همه ظرفیت و استعدادهای کشور به نفع مردم استفاده کنیم که قوه مجریه و مقننه می‌توانند در این مسیر اقدامات اساسی انجام دهند. 

برچسب‌ها:

نظر شما