شناسهٔ خبر: 160406 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نقوی حسینی: دولت و مجلس برای جبران ضرر اقتصادی کرونا تدبیر کنند

نقوی حسینی نماینده ورامین گفت: مجلس و دولت باید در ابتدای سال جدید دست در دست یکدیگر دهند و خسارات ناشی از این بیماری منحوس را تا حدود زیادی جبران کنند.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی، نماینده ورامین با اشاره به لزوم نظارت مجلس بر گرانی‌های ایجاد شده در سایه شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در سه ماه گذشته با لجام گسیختگی عجیبی در قیمت کالاهای اساسی، خودرو، مسکن، اجاره و خدمات روبه‌رو هستیم.

او افزود: در شرایطی که دولت و همه نهادهای کشور درگیر مبارزه با کرونا هستند، برخی به طرز عجیبی از شرایط کشور سوءاستفاده کرده و قیمت‌ها را به شدت بالا برده‌اند.

نقوی حسینی بیان کرد: مجلس یازدهم و دولت باید با برنامه‌ریزی دقیق از لجام گسیختگی قیمت‌ها جلوگیری کرده و به کنترل بازار بپردازند.

او تصریح کرد: دولت اعلام کرده که برای حمایت از کسب و کارهای متضرر از کرونا برنامه دارد، قطعا مجلس و دولت باید در ابتدای سال جدید دست در دست یکدیگر دهند و خسارات ناشی از این بیماری منحوس را تا حدود زیادی جبران کنند.

نماینده ورامین گفت: قطعا خسارت چند ماهی که کشور درگیر کرونا خواهد بود روی اقتصاد کشور تأثیر منفی می‌گذارد، بنابراین حتما باید برای این مساله فکر اساسی شود.

نظر شما