شناسهٔ خبر: 160400 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

توسط محسن رضایی صورت گرفت؛

ابلاغ دستور کارهای مرتبط با شکست کرونا و تحقق شعار سال به کمیسیون‌ها و مراکز دبیرخانه مجمع

مجمع تشخیص دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین روزهای سال جدید، پنج دستور کار مرتبط با شکست کرونا و تحقق شعار سال برای کمیسیون‌ها و مراکز دبیرخانه مجمع ابلاغ کرد.

به گزارش «نماینده» متن دستور العمل محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آقایان؛
دکتر سید مصطفی میرسلیم رئیس کمیسیون امور زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع
دکتر علی آقامحمدی رئیس کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع
دکتر حسین مظفر رئیس کمیسیون علمی، فرهنگی- اجتماعی دبیرخانه مجمع
دکتر داود دانش جعفری رئیس کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع
سردار دکتر احمد وحیدی رئیس کمیسیون سیاسی دفاعی امنیتی دبیرخانه مجمع
دکتر سید یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع
 
با سلام
با توجه به ضرورت سرعت بخشی به پایان دادن به اپیدمی و شکست قطعی کرونا در کشور و بازگشت کسب و کارها به شرایط مطلوب و همچنین ضرورت بسیج همه ظرفیت‌های کشور برای تحقق شعار "جهش تولید"، و با تاکید ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله آملی اقدامات زیر سریعا در دستور کار قرار گرفته و گزارش هفتگی پیشرفت امور گزارش شود.

۱- تجربه جدید اپیدمی کرونا، به عنوان یک مسئله برای آسیب‌شناسی و بازنگری در سیاست‌های کلی سلامت و سیاست‌های کلی امنیتی-دفاعی(با تمرکز بر منازعه بیولوژیک)، مورد توجه قرار گیرد.

۲- رعایت الزامات و تکالیف سیاست‌های کلی در زمینه مبارزه با کرونا ارزیابی و آسیب شناسی و پیشنهادات لازم را ارایه دهید.

۳- جلسات هم‌اندیشی با تولیدکنندگان کشور که به فرموده رهبر انقلاب، فرماندهان، پیشروان، خط‌شکنان و صفوف مقدم عرصه حیاتی «تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی» هستند، برگزار شده و نظر آنان درباره الزامات تحقق سیاست‌های کلی مرتبط با جهش تولید، اخذ شود.

۴- ضمن اعلام آمادگی کامل مجمع و واحدهای کارشناسی و پژوهشی آن در کمک به قوای سه گانه در سرعت بخشیدن در مبارزه با کرونا و جهش تولید از بعد وظیفه ذاتی خود در اجرایی شدن سیاست‌های کلی و نظارت بویژه سیاست های کلی سلامت بر خود لازم می دانیم که درصورت ملاحظه کاستی‌های سیاستی و قانونی برای تحقق و اصلاح سیاست‌ها پیشنهاداتی استخراج و برای تصمیم گیری در صحن مجمع ارایه کنید.

۵- پیشنهادات و نظرات کارشناسی اعضای مجمع، و نخبگان و پژوهشگران مرتبط با مجمع جهت برون رفت از شرایط کنونی و تحقق شعار سال اخذ، جمع بندی و در اختیار نهادهای زیربط قرار گیرد.»

نظر شما