شناسهٔ خبر: 160394 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شرط حمیدرضا حاجی‌بابایی برای دستیابی به شعار سال؛

تحقق شعار «جهش تولید» در سایه اتحاد و انسجام قوا

حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر وقت و انرژی ما بخواهد صرف اختلافات بی‌نتیجه شود شاهد فرصت‌سوزی‌ها و عدم توفیق در تحقق شعار سال خواهیم بود.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق شعار جهش تولید در سایه اتحاد و انسجام قوا و دستگاه‌های مختلف محقق می‌شود.

وی افزود: اگر همگی همگام با یکدیگر در جهت  تحقق این شعار حرکت کنیم می‌توانیم توقعاتی در این زمینه داشته باشیم وگرنه اگر وقت و انرژی ما بخواهد صرف اختلافات بی‌نتیجه شود طبیعتا شاهد فرصت‌سوزی‌ها و عدم توفیق در این زمینه خواهیم بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها است و لازم است تا سرمایه‌گذاران جوانان نواندیش و مبتکر و همچنین قوای مختلف برای تحقق شعار سال دست در دست یکدیگر دهند تا این امر محقق شود.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد:‌ ما در سال 99 با شروع مجلس یازدهم مواجه هستیم و این مجلس باید در مسیر تحقق شعار سال اقدامات مؤثر را به عمل آورد.

وی در پایان گفت: دولت و مجلس باید با جدیت تمام زمینه را برای تحقق شعار سال فراهم آورند و مجلس ریل‌گذاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشد و دولت هم در ریل‌گذاری انجام شده توسط مجلس حرکت کند.

نظر شما