شناسهٔ خبر: 160362 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

قوه قضائیه با کاسبان کرونا به شدت برخورد کند

حسن پور بیگلری نماینده سیرجان در مجلس از دستگاه های نظارتی به ویژه قوه قضائیه خواست با محتکران اقلام بهداشتی به شدت برخورد کند.

به گزارش «نماینده»،شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستگیری برخی از محتکران اقلام بهداشتی از سوی قوه قضائیه و اطلاعات سپاه، گفت: احتکار لوازم بهداشتی آن هم در شرایط خاص امروز با هیچ معیاری قابل توجیه نیست و این کار بازی کردن با جان مردم است.

وی با بیان اینکه برای این محتکران باید اشد مجازات در نظر گرفته شود، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید با قاطعیت جلوی این محتکران بایستند تا ضمن برخورد با این افراد و اعمال مجازات، از ارتکاب اشتباهات مجدد پیشگیری شود. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: احتکار لوازم بهداشتی در شرایطی که مردم به این اقلام نیاز مبرم دارند اقدامی غیر اخلاقی، غیر شرعی و غیرقانونیست که لازم است تا قوه قضائیه و سازمان تعزیرات به شدت با محتکران برخورد کنند.

نماینده سیرجان در مجلس با بیان اینکه  از قوه‌قضائیه و دیگر دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم تا با محتکران مواد ضدعفونی‌کننده و کاسبان کرونا به طور جدی برخورد کنند،اظهار داشت: متأسفانه محتکران همیشه در اینگونه شرایط سوء‌استفاده کرده و در نظام توزیع اختلال ایجاد می‌کنند، به همین دلیل ما از دستگاه قضا و نهادهای نظارتی خواستیم که به این موضوع ورود کرده و با این سودجویان برخورد کنند.

نظر شما