شناسهٔ خبر: 160348 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بهترین راه قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه ماندن است

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس، گفت: جدی نگرفتن ویروس کرونا و عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی مسئولان و رفتن به سفرهای غیر ضروری و دید بازدید های عید نوروز به معنی نادیده گرفتن و از بین بردن نتیجه تلاش جهادگران عرصه سلامت است.

به گزارش  «نماینده» ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش مسافرت‌ها و ترافیک جاده‌ها با آغاز سال نو، گفت:برای قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته ، سفر و دید و بازدیدهای نووزی را لغو کرده و در خانه بمانید.

وی با بیان اینکه سفر رفتن و حضور در اماکن پر تردد در شرایط فعلی مساوی با ابتلای آنها به ویروس کرونا است، افزود:بهترین راه برای قطع کردن زنجیره شیوع این ویروس در خانه ماندن و قرنطینه خانگی است.

نماینده مردم محلات در مجلس با ابراز اینکه هموطنان باید در راه مقابله با ویروس کرونا با مسئولان کشور همراهی و همکاری کنند و توصیه‌های آنها را جدی بگیرند، ادامه داد: ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور محدود است ، اگر تعداد مبتلایان افزایش یابد شمار فوتی‌ها و متضرران این ویروس نیز بالا می‌رود.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه جدی نگرفتن ویروس کرونا و عدم رعایت توصیه های بهداشتی مسئولان و رفتن به سفر های غیر ضروری و دید بازدید های عید نوروز به معنی نادیده گرفتن و از بین بردن نتیجه تلاش جهادگران عرصه سلامت است، اضافه کرد:مردم در خانه بمانند تا این ویروس کنترل و در نهایت ریشه کن شود تا جلوی صدمات جانی و مالی در کشور گرفته شود.

نظر شما