شناسهٔ خبر: 160321 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اکبریان:"جهش تولید" نیازمند وفاق ملی است

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس ، با بیان اینکه برای جهش تولید نیازمند وفاق ملی هستیم، گفت: امیدوارم پس از شکست ویروس کرونا یک عزم همگانی بین تمام دستگاه‌ها ایجاد شود تا با قدرت به سمت جهش تولید حرکت کنیم.

به گزارش «نماینده»،عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن و مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید، گفت: تمام دستگاههای اجرایی، مجلس و دولت باید در سال جاری تلاش داشته باشند تا این شعار سال محقق شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته که سال رونق تولید بود عیلرغم تحریمها پیشرفتهای خوب و خودکفاییهایی در برخی از صنایع داشتیم، ادامه داد: در صنعت قطعهسازی، صنعت پتروشیمی، صنایع نفتی و شرکتهای دانش بنیان در سال 98 پیشرفتهای خوبی داشتیم که باید این روند با جهش تولید افزایش پیدا کند.

نماینده مردم کرج در مجلس دهم، با بیان اینکه برای جهش تولید نیازمند وفاق ملی هستیم، اضافه کرد: امیدوارم پس از شکست ویروس کرونا یک عزم همگانی بین تمام دستگاهها ایجاد شود تا با قدرت به سمت جهش تولید حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: اگر بتوانیم در بخش تولید جهش ایجاد کنیم و بازار داخلی و منطقه را در دست بگیریم میتوانیم در شرایط فعلی که با تحریمهای یکجانیه آمریکا مواجه هستیم پیشرفتهای مناسبی را ایجاد کنیم.

نظر شما