شناسهٔ خبر: 160298 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: دولت و مجلس باید برای رفع آثار اقتصادی کرونا تلاش کنند

مهرداد بائوج لاهوتی/2 مهرداد لاهوتی گفت: دولت و مجلس باید تمام تلاش خود را برای حل مشکل کرونا و تبعات آن بر بخش تولید و غیره به کار گیرند و شرایط کشور را از این نظر به حالت عادی بازگردانند.

به گزارش «نماینده»،مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی عادی شدن شرایط در ارتباط با ویروس کرونا  در اولویت کار دولت و مجلس قرار دارد و باید این دو قوه تمام تلاش خود را برای عاری شدن جامعه از ویروس کرونا به کار گیرند.

وی افزود: یکی دیگر از مسائل مهم امروز کشور آثار و تبعات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا است که در این زمینه نیز لازم است حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان به عمل آید و این نیز نیازمند اقدامات قانونی نظارتی و اجرایی مربوط به خود است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 99، 175 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل دریافت مالیات‌ها در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط پیش آمده نه تنها امکان وصول مالیات وجود ندارد بلکه دولت باید حمایت‌هایی را هم از بخش‌های اقتصادی به عمل آورد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: بر همین اساس لازم است در سال 99 لایحه بودجه مورد اصلاح قرار گیرد و در حوزه منابع درآمدی دولت در بودجه تغییراتی اعمال شود.

وی در پایان گفت: یکی از راه‌های مهم برای بهبود وضعیت اقتصادی گسترش روابط با دیگر کشورها و ایجاد بازار برای محصولات و کالاهای تولید شده در داخل است که این مسأله همانطور که گفتم در سایه گسترش روابط با کشورهای مختلف محقق می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما