شناسهٔ خبر: 160277 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هیات امنای صرفه جویی ارزی در نوروز تعطیل نیست

یوسفی رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به ملزومات حفاظت فردی، این مجموعه در ایام تعطیل نیز باز بوده و روند خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش «نماینده»، مهدی یوسفی رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به ملزومات حفاظت فردی، این مجموعه در ایام تعطیل نیز باز بوده و روند خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

وی در مورد اینکه که آیا در ایام نوروز و تعطیلات، این نهاد به فعالیت خود ادامه می‌دهد؟ گفت: از زمان شناسایی و بروز کووید 19 تمهیدات لازم جهت تامین ملزومات مورد نیاز کادر بهداشت و درمان انجام شد و با توجه به گسترش این بیماری پرسنل واحدهای مختلف هیات امنا به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته در ایام تعطیل نیز هیات امنا در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز بوده است، افزود: از آغار بحران بیماری کرونا، درهای انبارهای هیات امنا به روی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باز بوده و بنده و همکارانم در مجموعه هیات امنای صرفه جویی ارزی تمام تلاش خود را می‎‌کنیم تا روند تامین و توزیع ملزومات تسریع شود.

یوسفی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال و با رعایت اصول بهداشتی توصیه شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا شکست  بیماری کرونا  فعالیت این مجموعه مستمر بوده و تهیه ملزومات حفاظت فردی برای کادر درمانی ادامه خواهد داشت.

نظر شما