شناسهٔ خبر: 160207 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نامه انتقادی منتخب مردم ملکان به رییس مجلس

سید علی موسوی سید علی موسوی، منتخب مردم ملکان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، یک نامه انتقادی به رییس مجلس نوشت.

به گزارش«نماینده»،  سید علی موسوی، منتخب مردم ملکان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، یک نامه انتقادی به رییس مجلس نوشت. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

با سلام و احترام

در این روزها که آحاد ملت شریف و نجیب ایران اسلامی با آثار و عوارض بحرانی و خسارت بار کروناویروس مواجه شده اند شایسته بود مجلس شورای اسلامی به عنوان عالی ترین مرکز تصمیم گیری کشور همراه با مدافعان سلامت، در خط مقدم مبارزه با این ویروس مخرب،  فعال تر و موثرتر از گذشته ایفای وظیفه نماید.

متاسفانه عدم شناسایی همه جانبه و دقیق بحران کرونا ویروس از سوی دولت که به زعم اکثر کارشناسان و دلسوزانلازم بود رییس جمهور مدیریت و فرماندهی ستاد ملی مبارزه با کرونا را بر عهده گیرند مشکلات عدیده ای در اجرای تصمیمات ملی و منطقه ای ایجاد کرده است که جنابعالی نیز در نامه اخیر خود به مقام معظم رهبری به این موضوع اذعان نموداید.

لکن با تعطیلی حدود یک ماه مجلس و انفعال مجلس در امور جاری کشور،  نمایندگان ملت نتوانستند وظیفه قانونی خود را در مطالبه گری و نظارت بر عملکرد ستاد ملی ایفا نمایند.

جناب آقای لاریجانی

در این روزهای سخت،  جوانان،  نخبگان و قشرهای مختلف مردم در تذکرات و رهنمودهایی که به بنده و سایر منتخبین مجلس یازدهم دارند از تعطیلی،  انفعال و بی اثری مجلس در امور گلایه دارند،  امور خطیری چون: تصمیمات ومصوبات لازم در خصوص کرونا ویروس،  بودجه سال ۹۹،  تحولات اخیر منطقه و سیاست خارجی که تقریبا هر روزشاهد اتفاقات و تحولات سرنوشت سازی در منطقه و جهان هستیم لذا اکنون که مقام معظم رهبری فرمان تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح در هماهنگی کامل با دولت و وزارت بهداشت را صادر فرمودند ضرورت داردمجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل عظیم الشان در رأس امور است،  با اتخاذ شیوه هایی در راستایتوصیه ها و تدابیر بهداشتی و ایمنی ستاد ملی مبارزه با کرونا،  جلسات خود را فعال تر و اثر گذار تر از پیش بهصورت ویدئو کنفرانس در فضای مجازی به شکل دو سویه و چند سویه برگزار نمایند.

همانطور که مردم باید در خانه بمانند تا بحران فروکش کند،  مسئولان کشور اعم از مسئولان اجرایی و نمایندگانمجلس باید بسیجی وار در وسط میدان باشند و برای حل این بحران چاره اندیشی و اقدام موثر انجام دهند.  فلذا تعللدر این امر زیبنده جایگاه رفیع مجلس نیست.

با آرزوی توفیق الهی

سید علی موسوی

منتخب مردم شریف ملکان،  لیلان و مبارک شهر و حومه در مجلس یازدهم

منبع:نسل تدبیر

نظر شما