شناسهٔ خبر: 160191 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران را در دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری کنیم

حسن پور/2 نماینده مردم سیرجان در مجلس ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران را جنایت جنگی و ضد حقوق بشر عنوان کرد و گفت: باید این اقدام دولتمردان ایالات متحده را در دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری کنیم.

به گزارش   «نماینده»  ،  شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ، درباره ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران و جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام اظهار داشت: ما باید شرایط را به سمتی سوق دهیم که تمامی جنایت‌های ترامپ و هیأت حاکمه آمریکا و دولتمردان ایالات متحده در یک دادگاه صالحه رسیدگی شده و آزادگان دنیا آن‌ها را محاکمه کنند. 

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه آمریکایی‌ها در شرایط فعلی جنایت تمام عیار علیه ملت بزرگ ایران راه انداخته‌اند افزود: دولتمردان ایالات متحده بر خلاف قوانین و قواعد حقوق بشری و انسانی صادرات دارو به ایران را تحریم کرده و جنایت جنگی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف به دنبال فشارهای روحی روانی بر جامعه ایران هستند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت:‌ملت بزرگ ایران با مقاومت خود در طول ۴۱ سال اخیر نشان دادند که هیچ گاه در برابر زور گردن خم نمی‌کنند و در طول سال‌های اخیر ثابت کردند که در برابر یاوه گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا و سردمداران استکبار جهانی آماده مبارزه در میادین مختلف هستند.

نظر شما