شناسهٔ خبر: 160153 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بیگی‌نژاد: اگر 3 تا 4 مشکل مردم را حل کنیم دغدغه‌ها کاهش می‌یابد

هادی بیگی نژاد منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم با انتقاد از خام فروشی در کشور گفت: بنا دارم با حضور در کمیسیون انرژی از خام فروشی نفت و گاز جلوگیری کرده و می‌کوشم با همراهی دیگر کمیسیون‌ها مانع از خام فروشی معادن شوم.

به گزارش «نماینده»، هادی بیگی‌نژاد منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم ، درباره اولویت‌هایش در مجلس یازدهم با توجه به وعده‌های انتخاباتی اظهار داشت: مجلس آتی باید مجلسی هدفمند باشد و به همین دلیل از هم اکنون برخی اهداف، کارها و برنامه‌ها را جهت پیگیری در مجلس یازدهم آماده کرده‌ام.

وی افزود: هدف اصلی ما در مجلس یازدهم رونق تولید و جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال است.

 منتخب  مردم ملایر در مجلس یازدهم تصریح کرد: وقتی وکلای ملت در مجلس اولویت‌های بالا را که بر اساس نظرسنجی‌های متعدد استخراج شده را پیگیری کند نکات مثبت زیادی خواهد داشت چرا که نشان خواهد داد که مجلس وارد ریل گذاری شده است و بر همین اساس قرار است طبق برنامه‌ها، وظایف مشخص شده و ریل گذاری صحیح صورت گیرد.

** اگر 3 تا 4 مشکل مردم را حل کنیم دغدغه‌ها کاهش می‌یابد

بیگی‌نژاد گفت: اگر ما کارها و اقدامات را طبق ریل صحیح دنبال کنیم قطعا دچار روزمرگی نخواهیم شد. چرا که ما از قبل هدف گذاری کرده و برای رسیدن به آن گام برمی‌داریم.

وی افزود: مجلس یازدهم می‌کوشد قابلیت مطالبه گری و پاسخگویی را زیاد کند. این در حالی است که اگر مجلس آتی هدفمند و وظایف آن روشن نباشد مردم تکلیف خود را نمی‌دانند. ولی اگر در مجلس آتی هدف گذاری انجام شود مطالبه هم بر همان اساس تهیه و تنظیم می‌شود.

 منتخب  مردم ملایر در مجلس یازدهم با بیان اینکه 4 سال حضور در مجلس خیلی سریع تمام می‌شود، گفت: با همکارانم در مجلس صحبت کردیم و قرار گذاشتیم که اگر بتوانیم 3 تا 4 گره از مشکلات مردم را باز کنیم بخش عمده‌ای از دغدغه‌های آنها را کم کرده‌ایم. البته قرار هم نیست  همه مشکلات تاریخ را حل و فصل کنیم.

**مانع از خام فروشی در کشور خواهم شد

بیگی‌نژاد افزود: اگر چند گره از مردم را با دولت فعلی حل کنیم می‌توانیم نقایص کار را با کمک دولت بعدی استخراج کرده و با همدلی ایجاد شده قطار را در ریل تعیین شده به حرکت درآوریم.

وی درباره برنامه‌های خود برای مجلس یازدهم گفت: من بنا دارم با حضور در کمیسیون انرژی به دنبال جلوگیری از خام فروشی در حوزه نفت و گاز باشم و  تلاش می‌کنم  مانع از خام فروشی معادن با همراهی دیگر کمیسیون‌ها شوم. چرا که تخصص و دانش اصلی‌ام نانوشیمی است.

نظر شما