شناسهٔ خبر: 160150 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

مجلس تعطیل نیست

مجلس سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس عملا تعطیل نیست و جلسات هیات رییسه، مرکز پژوهش‌ها، ‌ کمیسیون تلفیق، معاونت قوانین و نظارت برگزار می‌شود و فقط جلسات علنی بر اساس نظر شورای امنیت ملی برگزار نمی ‌شود.

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی  در خصوص اظ برخی اظهار نظرها در خصوص تعطیلی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تعطیل نیست. جلسات هیات رییسه و برخی کمیسیون‌های تخصصی برگزار می شود و وکمیسیون تلفیق مجلس هم از دوشنبه بودجه ۹۹ را بررسی می کند.

وی اظهار داشت: قرار است شورای نگهبان امروز ایرادات لایحه بودجه را به هیات رییسه مجلس ارجاع دهد و ما آن را به کمیسیون تلفیق ارائه دهیم، کمیسیون تلفیق هم در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای بررسی بودجه تشکیل جلسه میدهد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: فقط جلسات علنی مجلس برگزار نمی‌شود آن هم به دلیل تصمیم ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و تایید شورای امنیت ملی این تصمیم اخذ شده است و ما نمی‌توانستیم به آن عمل نکنیم.

عباسی اظهار داشت: شرایط کشور خاص و اضطراری است و جلسات علنی مجلس تجمع نمایندگان را در پی دارد که اگر کسی خدای ناکرده بیماری داشته باشد به سایر افراد و کارمندان منتقل می‌کند.

نظر شما