شناسهٔ خبر: 160095 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

منتخب مردم آبادان: مجلس دهم در نظارت ضعیف بود/ مجلسی مقتدر خواهیم داشت

پرونده نظارت در کما منتخب آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم وظیفه نظارتی خود را بسیار ضعیف پیش بردند و مجلس آینده حتماً مجلسی مقتدر خواهد بود.

به گزارش «نماینده» سیدمجتبی محفوظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجلس یازدهم ترکیبی از افراد انقلابی است و به همین منظور آینده مجلس بسیار روشن خواهد بود.

وی افزود: آینده مجلس یازدهم بسیار روشن است. با توجه به ترکیبی که صورت گرفته و آحاد ملت به سمت طیف انقلابی روی آوردند و ترکیب اکثریت مجلس ترکیبی از نیروهای انقلابی و متدین است؛ به همین خاطر آینده مجلس روشن، مقتدر، ولایت مدار و جهادی خواهد بود و برخلاف مجلس دهم که خیلی جاها وظیفه نظارتی خود را بسیار ضعیف عمل کردند و خیلی جاها که باید نظارت می‌کردند.

محفوظی همچنین تأکید کرد: بسیاری از تأیید و تصویب لوایح و مصوبه‌های اساسی و حیاتی نشان از آن دارد که آقایان نماینده اصلاً قرائتی راجع به مواردی که تأیید و تصویب کردند، نداشتند. مجلس یازدهم را مقتدر می‌بینیم و امید می‌رود که مجلسی را شاهد باشیم که بتواند منویات حضرت مقام رهبری و اهداف مقدس انقلاب اسلامی را پیگیری و دنبال کند و به منزل و مقصود برساند.

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابی ما وظایف و نظارت مشخص است که بر اساس چهارچوب به بهترین شکل ممکن وظیفه نظارتی خودمان را بر دستگاه‌ها، نهادهای دولتی و سازمان‌های موجود در حوزه انتخابی را اجرا خواهیم کرد. تا جایی که قانون اجازه دهد خواهان این خواهیم بود دستگاه‌ها وظایف خودشان را در مقابل ملت و قانون انجام دهند.

محفوظی تأکید کرد: خیلی از کاندیداها به عنوان شعار این را می‌گویند که کارگروه‌ها را راه می‌اندازند اما بعد از پیروزی شاهد بودیم که فقط در حد شعار بود. من هیچ‌گونه شعاری در ایام تبلیغات مبنی بر راه‌اندازی کارگروه‌ها نداشتم اما من کارگروه‌ها را بر اساس کمیسیون‌های مجلس راه می‌اندازم و با قوت پیگیر انجام فعالیت‌های حوزه انتخابی خودمان می‌شویم.

نظر شما