شناسهٔ خبر: 160044 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میرتاج الدینی: مردم هشدارهای پزشکی وزارت بهداشت را جدی بگیرند

میرتاج الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم هشدارهای وزارت بهداشت را جدی بگیرند، گفت: بهترین کار برای پیشگیری از بیماری کرونا ماندن در خانه است.

به گزارش «نماینده»  ، محمدرضا میرتاجدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم، گفت: لازم است مردم توصیه‌های پزشکی وزارت بهداشت را جدی بگیرند و موارد پیشگیرانه را رعایت کنند.  

وی افزود: بهترین پیشگیری برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا ماندن در خانه است و مردم حتی‌الامکان باید از خانه بیرون نیایند.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم اظهار داشت:‌ با توجه به پیشرفت وسایل ارتباطی، امکان دور کاری برای بسیاری از مشاغل فراهم شده و می‌توان برای جلوگیری از تردد در شهر، این شیوه کاری را در دستورکار روزمره قرار داد.  

میرتاجدینی خاطرنشان کرد: امروز پزشکان و پرستاران سربازان خط مقدمند. مبارزه با ویروس کرونا هستند که باید به آنها خداقوت گفت و من از زحمات آنها تقدیر ویژه دارند.

وی در پایان گفت: از خیرین انتظار می‌رود با توجه به شرایط پیش آمده و ناتوانی مناطق محروم برای تهیه لوازم بهداشتی همانطور که در آستانه عید برای مناطق محروم لباس و مواد خوراکی می‌برند، در کنار این اقداماتشان یک پک بهداشتی حاوی ماسک و دستکش و ... درنظر بگیرند تا آنها نیز از استفاده از این لوازم محروم نباشند که البته من برای این منظور مذاکراتی را نیز با خیرین داشته‌ام که ان‌شاءالله به نتیجه نیز خواهد رسید.

نظر شما