شناسهٔ خبر: 160000 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برنامه شورای شهر و شهرداری جهت حمایت از مؤدیان و شهروندان در شرایط شیوع کرونا

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از ارسال لایحه دو فوریتی شهرداری به شورای شهر جهت حمایت از مؤدیان و شهروندان به دلیل بروز و شیوع کرونا در پایتخت خبر داد.

به گزارش «نماینده»،  محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز جلسه هم‌اندیشی بین برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد که از موضوعات مطرح شده در این جلسه لایحه دوفوریتی بود که منتظر بودیم شهرداری طی چند روز گذشته تا کنون آن را به شورای شهر ارسال کند.

وی افزود: این لایحه دوفوریتی که اکنون توسط شهرداری به شورا ارسال شده است درباره مساعدت و حمایت از مؤدیان و شهروندان به دلیل بروز و شیوع کرونا است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس این لایحه دوفوریتی که امروز جهت بررسی در صحن شورا مطرح می‌شود شهروندان تسهیلاتی مانند دارا بودن فرصت برای پرداخت عوارض، خواهند داشت.

هاشمی بیان داشت: همچنین در این جلسه بحث بر سر برگزاری تله‌کنفرانس‌ها بود تا کمیسیون‌ها بتوانند به صورت سه تا چهار نفره از این طریق جلسات را برگزار کنند که تیم آقای فرجود مسؤول مربوطه در این جلسه حضور داشتند و آموزش‌های لازم را ارائه دادند.

نظر شما