شناسهٔ خبر: 159983 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت مجلس با حضور لاریجانی و نمکی برگزار شد

صحن مجلس جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش «نماینده»،  جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شد. 

در این جلسه که هم اکنون در صحن علنی در حال برگزاری است میهمانان و مدعوین به علت ضرورت رعایت مسائل احتیاطی و بهداشتی توصیه شده با فاصله حداقل 2 متری از یکدیگر نشسته و در حال بررسی موضوعات و دستور کارها هستند. 

روز گذشته علی نوبخت‌حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از برگزاری این جلسه فوق‌العاده کمیسیون متبوعش در مجلس خبر داد و در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اهمیت موضوع کرونا بهتر نیست که رئیس ستاد مقابله با این ویروس را رئیس‌جمهور بر عهده بگیرد؟ خاطرنشان کرد: شما به نکته بسیار مهمی اشاره کردید و بنده چند روز پیش در مذاکره با آقای لاریجانی رئیس مجلس اعلام کردم که اکنون کرونا و شیوع آن در ایران فقط یک مسأله پزشکی نیست بلکه غیر از مسائل بهداشت و درمان مسائل اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی نیز دارد و قطعاً باید در ستادی پیگیری شود که سران سه قوه در آن حضور داشته باشند.

نوبخت تأکید کرد: مساله مقابله با کرونا را من از سطح آقای رئیس‌جمهور و دولت هم بالاتر می‌بینم و باید ستادی با حضور سران سه قوه که معمولاً رئیس‌جمهور ریاست این ستاد می‌شود تشکیل شود و اختیاراتی را از فرماندهی معظم کل قوا بگیرد چرا که این ویروس یک جنگ تمام عیار علیه ما است و ما باید تعارف را هم کنار بگذاریم چرا که با خواهش و ... مسائل جلو نمی‌رود.

نظر شما