شناسهٔ خبر: 159943 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محتکران لوازم بهداشتی حکم ستون پنجم دشمن را دارند

حسن خانی دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: محتکران لوزام بهداشتی حکم ستون پنجم دشمن را دارند و همانطور که رئیس دستگاه قضا عنوان کرد نباید هیچ رحمی در برخورد با آنها داشت.

به گزارش  «نماینده»  ، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، گفت: کسانی که دست به احتکار لوازم بهداشتی می‌زنند حکم ستون پنجم دشمن را دارند و همانطور که رئیس دستگاه قضا تأکید داشت نباید هیچ رحمی در برخورد با آنها داشته باشیم.

وی افزود: امروز کادر درمانی کشور اعم از پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و با تمام وجود در این عرصه فعالیت می‌کنند و حتی در این عرصه خود نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: وقتی کادر درمانی این چنین فعال هستند تهیه‌کنندگان لوازم و دستگاه‌های درمانی و پزشکی نیز باید وسایل را در اختیار کادر درمانی قرار دهند و با سودجویان در این عرصه باید بدون تعارف برخورد شود.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: اتحادیه صنفی مربوطه خود باید بر عملکرد زیر مجموعه خود نظارت داشته باشند تا ما شاهد احتکار لوازم بهداشتی نباشیم اما این مسأله در حالی است که اکثر انبارهای کشف‌شده احتکار لوازم بهداشتی بر اساس گزارشات مردمی انجام شده و این نشان می‌دهد که مردم به صورت فعال در صحنه حضور دارند.

وی در پایان گفت: ما امروز در وضعیت جنگی به سر می‌بریم و نباید کار به گونه‌ای باشد که در شرایط جنگی کسانی تنها به دنبال سود و منافع شخصی خود باشند.

نظر شما