شناسهٔ خبر: 159881 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

منتخب مردم پاکدشت: اولویت مجلس یازدهم بهبود ارزش پول ملی و کاهش تورم است

بشیری منتخب مردم پاکدشت در مجلس یازدهم گفت: باید بکوشیم در مجلس آتی برای رفع مشکلات ناشی از تورم و گرانی و بهبود ارزش پول ملی و رفع موانع تولید گام‌های اساسی برداریم.

به گزارش   «نماینده»  ،  فرهاد بشیری منتخب مردم پاکدشت در مجلس یازدهم درباره اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: اولویت اول مجلس یازدهم باید اقتصاد ایران را نجات دهد.

وی افزود: نمایندگان مجلس آتی می‌کوشند برای رفع مشکلات ناشی از تورم و گرانی و بهبود ارزش پول ملی و رفع موانع تولید گام‌های اساسی بردارند.

منتخب مردم پاکدشت در مجلس یازدهم تصریح کرد:‌متأسفانه در طول سال‌های اخیر به دلیل ضعف اقتصاد ارزش پول ملی کشورمان کاهش پیدا کرده است و مجلس باید با سرعت و جدیت در این زمینه گام‌های اساسی بردارد.

بشیری گفت: افزایش اشتغال و رفع بیکاری و ساخت و ساز مسکن از اولویت‌های دیگری است که باید به صورت اساسی در مجلس یازدهم اقداماتی انجام شود. ضمن اینکه همراهی دولت و مجلس و مجلس و دولت می‌تواند در برون رفت کشور از مشکلات مفید باشد.

وی افزود: متأسفانه مشکلات اقتصادی کشور و وضعیت تورم و گرانی کار را به سمتی برده است که سن ازدواج در کشور افزایش پیدا کرده است لذا باید در زمینه برخی کارهای اجتماعی هم مجلس یازدهم دستور کارهای مهمی را عملیاتی کند.

منتخب مردم پاکدشت در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد:‌ به دلیل کاهش سن ازدواج میزان زاد و ولد در کشور کاهش پیدا کرده که می‌تواند در طول دهه‌های آینده مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد لذا ضرورت دارد نمایندگان مجلس یازدهم در این خصوص هم اقداماتی انجام دهند.

نظر شما