شناسهٔ خبر: 159799 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

کمیسیون تلفیق رویکرد عدالت‌محوری را در یارانه‌های نقدی تقویت کند

کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمک هزینه معیشتی بنزین و یارانه خانوارها باید بر پایه عدالت محوری قرار گرفته و در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اصلاح و تقویت شود.

به گزارش  «نماینده»  علی اکبر کریمی با اشاره به اصلاح بودجه سال ۹۹ گفت: کسری بودجه سال ۹۹ اگرچه در بین اعداد و ارقام پنهان است، اما واقعیت دارد. وی تصریح کرد: همچنین این بودجه باید برپایه عدالت محوری حرکت کند چراکه ما در حال حاضر در نظام پرداخت حقوق و دستمزد مشکلاتی داریم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به حقوق شاغلنی و بازنشستگان در بودجه تاکید کرد: درحال حاضر در بخش مصارف بودجه بخش عظیمی از ارقام بودجه به پرداخت‌ها و حقوق شاغلین و بازنشستگان اختصاص پیدا کرده که این موارد آن جور که باید و شاید با عدالت سازگار نیست و لازم است که ساز و کارعادلانه تری در خصوص نحوه پرداخت حقوق‌ها و همسان سازی حقوق بازنشستگان مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پرداخت یارانه «خانوار» و «معیشتی» به اقشار جامعه بیان داشت: کمک هزینه معیشتی بنزین و یارانه خانوارها باید بر پایه عدالت محوری قرار گرفته و در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اصلاح و تقویت شود.

نظر شما