شناسهٔ خبر: 159768 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در شرایط حساس کنونی مجلس نباید نظارت را تعطیل کند

حاجی دلیگانی/2 نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: مجلس در شرایط حساس کنونی که دستگاه‌های اجرایی مربوطه به شدت درگیر کار هستند، نباید به جای انجام وظایف نظارتی، خود را تعطیل کند.

به گزارش «نماینده»حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تصمیم هیأت رئیسه مجلس برای تعطیلی مجلس گفت: مجلس در شرایط حساس کنونی کشور که همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه درگیر کار هستند و به انجام امور می‌پردازند و دیگر دستگاها نیز به کمک آنها شتافته‌اند، نباید خود را تعطیل کند، بلکه باید به انجام وظایف نظارتی خود بپردازد.

وی افزود: مشکل دیگر این است که تعطیل کردن به یک بدعت تبدیل می‌شود و هر گاه کشور با یک مشکل مواجه می‌شود، هیأت رئیسه مجلس را تعطیل خواهد کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس می‌تواند با رعایت دقیق توصیه‌های پزشکی و بهداشتی به انجام وظایف خود بپردازد و دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اقدام هیأت رئیسه در تعطیلی مجلس مبنای قانونی ندارد بلکه باید این موضوع در صحن به رأی گذاشته شود و نمایندگان به آن رأی دهند و هیأت رئیسه به تنهایی نمی‌تواند در مورد تعطیلی جلسات تصمیم بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما