شناسهٔ خبر: 159761 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پیام ترکیب انقلابی مجلس یازدهم برای دولت/مردم خواستار تغییر هستند

محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجموعه منتخبان جدید خانه ملت، نیروهای انقلابی هستند که وجه مشترک آنها، انتقاد از عملکرد دولت است.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص علل کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشارکت مردم، پاسخ منفی به عملکرد دولت بود نه عملکرد نظام جمهوری اسلامی.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بسیاری از استان‌ها همیشه در طول ۴۰ سال انقلاب در انتخابات و راهپیمایی‌ها مشارکت داشتند اما در انتخابات مجلس یازدهم، مشارکت این استان‌ها نیز کاهش یافت که پیام اصلی آن، اعتراض و گلایه نسبت به عملکرد غیرقابل قبول دولت در معیشت و اقتصاد بود. متأسفانه دولت در ماه‌های منتهی به انتخابات، اقدامات عجیب و غریبی در افزایش قیمت بنزین انجام داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: ترکیب افرادی که برای مجلس یازدهم انتخاب شده‌اند نیز پیام مهمی برای دولت دارد. مجموعه منتخبان جدید خانه ملت، نیروهای انقلابی هستند که وجه مشترک آنها، انتقاد از عملکرد دولت است.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم زمینه ساز حرکت جدیدی برای اصلاح مدیریت دولت و بهبود شرایط اقتصادی خواهد بود. پیام انتخابات الزام در تغییر عملکرد دولت در اقتصاد و معیشت است.

پور ابراهیمی اظهار داشت: متأسفانه دولت اقتصاد کشور را رها کرده است و به جای نگاه به درون به خارج از کشور امید داشته است، مطالبه مردم ایجاد تحولات اساسی در حوزه اقتصادی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در صورتی که مجلس دهم مجلسی قوی و کارآمد باشد و در راستای حل مشکلات مردم حرکت کند، زمینه حضور دولتی قوی در سال ۱۴۰۰ فراهم خواهد شد.

نظر شما