شناسهٔ خبر: 159721 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابوترابی: باید مجلس یازدهم کاهش هزینه‌ها را از خود شروع کند

ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: مجلس یازدهم باید عین مردم شود و هزینه‌هایش کاهش پیدا کند و به نظر من دیگر نباید به نمایندگان خودرو بدهند.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور مردم در انتخابات دوم اسفند گفت: اگر مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل پایین‌تر بود، این امر به خاطر وجود مشکلات معیشتی زیاد و کم‌توجهی دولت به مشکلات مردم صورت گرفت.

وی افزود: هرچه ما فریاد می‌زنیم که به مشکلات معیشتی مردم،‌ اقتصادی، تورم، بیکاری و... توجه شود، دولت تمام توان خود را صرف برجام بی‌فرجام کرد و از مسائل داخلی غافل ماند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت: در حالی دولت توان خود را صرف برجام کرد و از امور مربوط به داخل غفلت داشت که کارشناسان 80 درصد مشکلات اقتصادی را مربوط به امور داخلی می‌دانستند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: به نظر من راهکار مناسب این است که مجلس یازدهم عین مردم شود. هزینه‌ها کاهش یابد و حقوق‌های نجومی در مجلس نداشته باشیم و دیگر به نمایندگان خودرو هم داده نشود.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی دیگر نباید حقوق بالای 6 میلیون داشته باشیم و ما باید این کاهش هزینه‌ها را در مجلس یازدهم از خودمان شروع کنیم و در این زمینه پیشگام باشیم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در پایان گفت: امروز باید همانند دوران جنگ تحمیلی در دهه 60 دست به دست هم دهیم و همه در کنار هم قرار گیریم و با این روش مشکلات را حل کنیم.

نظر شما