شناسهٔ خبر: 159671 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت عامدانه در آستانه انتخابات تنگناهایی را به مردم تحمیل کرد

علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مشارکت پایین‌تر مردم در انتخابات مجلس نسبت به دوره‌های قبل نتیجه عملکرد دولت در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و... است.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات گفت: اگر مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل کاهش یافته نتیجه عملکرد ضعیف دولت در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و... است.

وی افزود: دولت نه‌تنها در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم اقدام خاصی صورت نداده، بلکه ما شاهد آن هستیم که در آستانه انتخابات تنگناهایی را هم به مردم تحمیل کرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در هیچ سال سابقه نداشته که دولت در میانه سال آن هم در آستانه انتخابات بنزین را گران کند؛ آن هم به میزان سه برابر، اما ما شاهد بودیم که علاوه بر مشکلات اقتصادی رایجی که وجود داشت دولت دست به این کار زد و قیمت بنزین از هزار تومان به ۳ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با وجود اینکه دولت اعلام می‌کرد هیچ کس نباید به بهانه گرانی بنزین، قیمت کالاها را افزایش دهد اما ما شاهد بودیم شرکت‌های دولتی خود زودتر از دیگران قیمت کالاهایشان را افزایش دادند.

علیرضابیگی در پایان گفت: تمام دولت‌ها در ایام انتخابات سعی می‌کنند رضایت مردم را جلب کنند و اگر سیاست‌های محدوده‌کننده‌ای دارند به بعد از انتخابات موکول کنند، اما دولت آقای روحانی عامدانه در آستانه انتخابات تنگناهایی را به مردم تحمیل کرد که مهم‌ترین آن گران کردن قیمت بنزین بود.

نظر شما