شناسهٔ خبر: 159631 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سردار حاجی‌زاده: حضور مردم در انتخابات امنیت آفرین است/ تغییرات با رای دادن امکان‌پذیر است

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات به امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند، گفت: برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رای‌دادن امکانپذیر است.

به گزارش «نماینده»، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد ابوذر تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

سردار حاجی‌زاده سپس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور کمک می‌کند و خون تازه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انتخاب صحیح نمایندگان مردم بسیار مورد اهمیت است، افزود: مردم باید افرادی خدوم، مومن و با شرایط مناسب را انتخاب کنند که توجه به این امر بسیار مورد اهمیت است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در صورت تحقق این امر و انتخاب افرادی مناسب برای مجلس اتفاقات خوبی نیز برای ۴ سال آینده در کشور رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات موجب رقم خوردن خواسته‌های مردم خواهد شد و انجام تغییرات با رای‌دادن امکانپذیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر  اینکه چه انتظاراتی از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی وجود دارد گفت: آنها باید برای خدا کار کنند و به دنبال اسم و رسم و قدرت نباشند، زیرا در غیراین صورت به خود و مردم ضرر وارد می‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید دلسوز مردم باشند و خود را برای آنها وقف کنند. مردمی به این خوبی در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود.

نظر شما