شناسهٔ خبر: 159629 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بندپی: نیم میلیون نفر از مردم تهران تاکنون پای صندوق‌های رای آمده‌اند

محسنی بندپی استاندار تهران گفت: تا ساعت ۱۱:۱۰ نیم میلیون نفر در استان تهران رای خود را به صندوق ها ریختند.

به گزارش «نماینده»،  انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نماینده مجلس نماینده مجلس دو وظیفه اساسی دارد تصویب قوانین به صورت لایحه و چه به صورت طرح است. بعد دوم نماینده مجلس نظارت است و من فکر می‌کنم هر چقدر افرادی که در مجلس حضور پیدا می‌کنند از توان تخصصی و کارشناسی برخوردار باشند و همچنین سلامت در تمامی حوزه ها داشته باشند، مجلس قوی‌تری خواهیم داشت و قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: این قوانین می‌تواند در رونق تولید مخصوصا برای افراد تحصیل کرده یا با تحصیلات پایین موثر باشد. این روزها سلامت آحاد جامعه مسئله‌ای مهم است سلامت و بهداشت است و یکی از وظایف نمایندگان رسیدگی به امر سلامت و بهداشت است.

محسنی بندپی با بیان اینکه مجلس قوانین می نویسد و باید بر روی آنها نظارت داشته باشد تصریح کرد: نظارت به این معناست که مجلس ببیند چقدر قوانین که نوشته می‌شود عملیاتی است و برای مردم اثر گذار است.

وی تاکید کرد: بعد نظارتی می‌تواند دستگاه‌های اجرایی را مکلف به اجرای قوانین کند.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی در مورد مشارکت مردم نسبت به دوره های قبل از انتخابات گفت: تا ساعت ۱۱:۱۰ نیم میلیون نفر در استان تهران رای خود را به صندوق ها ریختند.

وی افزود: در حرم عبدالعظیم حسنی هم مشاهده کرد که مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان و اقشار مختلف و در این حماسه بزرگ که به قول مقام معظم رهبری جشن ملی است شرکت کرده‌اند.

بندپی ادامه داد: شرکت در انتخابات کار جهادی است و هر کس به سربلندی کشور فکر می‌کند باید در این حماسه حضور پیدا کند و کسانی که در شک و دودلی هستند به پای صندوق های رایج بیایند و این تصمیم بزرگ را رقم بزنند.

نظر شما