شناسهٔ خبر: 159625 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میزان مشارکت در ساعات اولیه انتخابات چشمگیر بوده است

صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: میزان مشارکت در همین ساعات اولیه انتخابات چشمگیر و دور از انتظار بوده است.

به گزارش «نماینده»، محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان رای خود را به صندوق شماره ۱۷۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روند انتخابات تا به حال چگونه بوده است، گفت: همکاران ما در سراسر کشور، پابه‌پای همکاران اجرایی در وزارت کشور کار نظارت را شروع کردند.

صادقی‌مقدم افزود: میزان مشارکت در همین ساعات اولیه انتخابات چشمگیر و دور از انتظار بوده و امیدواریم که با همین روند ان‌شاالله تا قبل از پایان ساعت رسمی، مردم شریف ایران آرای خودشان را به صندوق‌ها بریزند و برگ زرینی به اوراق زرین نظام جمهوری اسلامی بیافزایند و این جهاد مقدس و جشن ملی را به خوبی به پایان برسانند.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در پاسخ به این سئوال که جنابعالی هم جزو آن ۵ نفر از اعضای محترم شورای نگهبان هستید که مشول تحریم‌های آمریکا شدید پاسخ شما به این اقدام آمریکا چیست؟ اظهار کرد: خداوند را سپاسگزارم و امیداوارم که ائمه اطهار علیهم‌السلام و همچنین رهبری عزیز امام خامنه‌ای ما را از لیست سربازان خودشان خارج نکنند و این اقدام آمریکا برای ما هیچ اهمیتی ندارد.

نظر شما