شناسهٔ خبر: 159611 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تغییر مدیران شهرداری فعلا در حد شایعات است/ تغییراتی در حکم سرپرستی

شهرداری معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تغییر مدیران شهرداری فعلا در حد شایعات است، گفت: شهرداری مجموعه بزرگی است که بیش از 700 پُست مدیریتی در آن وجود دارد و هر لحظه ممکن است این روند تغییراتی را به همراه داشته باشد.

به گزارش «نماینده»،حامد مظاهریان معاون شهردار تهران درباره انتصابات جدید برخی مدیران در شهرداری و تغییر تعدادی از این افراد تا قبل از پایان سال، اظهار داشت: من این موضوع را نشنیده‌ام و تغییر مدیران فعلاً‌ در حد شایعات است.

وی افزود: البته شهرداری تهران مجموعه بزرگی است که بیش از 700 پست مدیریتی در آن وجود دارد و هر لحظه ممکن است این روند تغییراتی را به همراه داشته باشد.

معاون شهردار تهران در مورد برکناری شهردار منطقه 9 تهران گفت: این موضوع صراحتا توسط شهردار تهران اعلام شد که تصمیم مدیریتی بوده است.

مظاهریان در پاسخ به این پرسش که تا قبل از پایان سال چند مورد انتصاب جدید و تغییر مدیران در شهرداری تهران رقم خواهد خورد گفت:‌ حکم این افراد را شهردار صادر می‌کند لذا من خبری ندارم.

وی در مورد حکم سرپرستی نیز اظهار داشت: قرار شده مدت زمان سرپرستی دو تا سه ماه شود و پس از گذراندن دوره سه ماهه سرپرستی دوباره مجوز اخذ و در صورت نیاز حکم سرپرستی برای سه ماهه دوم تمدید شود.

به گزارش فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران هفته جاری در صحن شورا خبر از بررسی برخی از انتصابات در جلسه هم اندیشی پیروز حناچی با اعضای شورای شهر خبر داد. 

روز گذشته نیز رئیس اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و سرپرست سازمان ورزش شهرداری تغییر کردند.

نظر شما