شناسهٔ خبر: 159610 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مشارکت بالای مردم تاثیر مستقیم بر حفظ ثبات منطقه‌ای و جهانی کشورمان دارد

موحدی کرمانی آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: قطعاً میزان مشارکت بالای مردم تاثیر مستقیمی بر حفظ ثبات منطقه‌ای و جهانی کشورمان دارد؛ هر کسی که گمان می‌کند عدم حضور در انتخابات تاثیری بر تثبیت قدرت نظام ندارد اشتباه میکند.

به گزارش «نماینده»،آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: مسائلی در خصوص وحدتی که پیش آمده وجود دارد، ولی خوشبختانه  این وحدت شکل گرفت. به هرحال همین که این آقایان به یک لیست واحد رسیده‌اند باعث خوشحالی است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: البته بعد از انتخابات نکاتی را با این بزرگواران خواهم داشت، اما همین که بالاخره به وحدت رسیده‌اند جای مسرت و خوشحالی دارد.

وی باتوجه به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: مردم شاید گلایه‌مند باشند اما الان فصل انتقاد و گلایه مندی نیست الان وظیفه داریم اصل نظام را حفظ کنیم. گلایه ها را باید کنار بگذاریم و برای حفظ نظام باید حضور گسترده ای را رقم بزنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته در زمان مقتضی گلایه‌ها باید مطرح شود و از مسئولین مطالبه لازم صورت بگیرد. مسئولین باید رسیدگی بیشتری به مردم داشته باشند و به گلایه‌های مردم توجه داشته باشند. اما الان فصل انتخابات است و بعد از انتخابات این رسیدگی‌ها باید صورت بگیرد.

وی ادامه داد: قطعاً میزان مشارکت بالای مردم تاثیر مستقیمی بر حفظ ثبات منطقه‌ای و جهانی کشورمان دارد. هر کسی که گمان می‌کند عدم حضور در انتخابات تاثیری بر تثبیت قدرت نظام ندارد اشتباه میکند.

آیت‌الله موحدی کرمانی تاکید کرد: حضور حداکثری و پرشور مردم نشان دهنده پیوند نظام و مردم است و  نظام به این پیوند نیاز مبرم دارد. 

وی تصریح کرد: مردم ما در نظامی زندگی می‌کنند که پشتوانه‌ الهی دارد و مردم با وظیفه‌شناسی و حضور در انتخابات این نظام را تقویت کنند. چراکه قوانین ما بر اساس موازین اسلامی تنظیم شده است و از همه مهمتر در راس نظام، ولی فقیه حاکم هست که نظارت کاملی بر قوانین اسلامی دارند تا خللی بر اجرای قوانین اسلامی وارد نشود.

نظر شما