شناسهٔ خبر: 159608 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حداد عادل: وحدت شرط لازم پیروزی در انتخابات است/ نامزدهایی که در فهرست نهایی نیستند کناره‌گیری کنند

حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه وحدت شرط لازم پیروزی در انتخابات است، خطاب به نامزدهایی که در فهرست نهایی قرار نگرفته‌اند خواست اعلام انصراف کنند.

به گزارش «نماینده»،  غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی با تاکید بر اینکه وحدت شرط لازم پیروزی در انتخابات است، خطاب به نامزدهایی که در فهرست نهایی قرار نگرفته‌اند خواست اعلام انصراف کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران

با درود و سلام به شما هموطنان عزیز، در آستانۀ انتخابات مجلس یازدهم، نکاتی را به حضورتان عرض می‌کنم:

1- جمعه دوم اسفندماه نودوهشت فرصت مغتنمی است تا با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آزادانه و آگاهانۀ نامزد مورد نظر خویش، تابلوی زیبا و باشکوهی از حاکمیت ارادۀ ملت ایران بر سرنوشت خود را ترسیم کنید.

2- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سعی کرده است با سازوکارها و فرایندهای مناسب بهترین‌ها را از میان نامزدها به شما معرفی کند. در هر حال انتخاب با شما است.

3- وحدت شرط لازم پیروزی در انتخابات است که می‌باید هم از سوی رأی دهندگان و هم از سوی نامزدهای انتخاباتی به دقت مراعات شود. از نامزدهایی که احساس می‌کنند حضور آنها در عرصۀ رقابت ممکن است باعث شکسته شدن رأی مردم و شکست در انتخابات شود خواهش می‌کنم همان‌طور که برای رضای خدا و با نیت خدمت به مردم، قدم در عرصۀ انتخابات نهاده‌اند برای رضای خدا نیز اعلام انصراف کنند و بدانند گاهی ثواب کنار رفتن از عرصۀ یک رقابت زیان‌بار کمتر از ثواب پیروزی و خدمت نیست.

4ـ افرادی که در فرآیند انتخاب و معرفی نامزدها به مرحلۀ نهایی نرسیده و در فهرست شورای ائتلاف قرار نگرفته‌اند، توجه داشته باشند که مجلس تنها میدان خدمت به انقلاب و کشور و مردم نیست و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز در نظر دارد از توانائی‌ها و ظرفیت همۀ آنان در آینده برای خدمت به کشور استفاده کند.

امید است ملت رشید و آزادۀ ایران که با تقدیم صدها هزار شهید به استقلال و آزادی و امنیت و پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران نائل شد، با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه و درست خویش به تشکیل مجلسی قوی و کارآمد که در خدمت «سربلندی ایران» باشد اهتمام ورزند و یک بار دیگر دشمنان میهن اسلامی را ناکام و دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دلگرم سازند.

به امید پیروزی و سرافرازی ملت ایران

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

درحال بارگزاری...

دریافت فایل حدادعادل با حجم
11 MB

نظر شما