شناسهٔ خبر: 159594 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

چمران: انتشار لیست‌های متعدد هنر نیست/ برای توافق نهایی باز تلاش می‌کنیم

چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: انتشار لیست‌های متعدد هنر نیست و تلاش می‌کنیم در این ساعت‌های طلایی باقی مانده، به توافق نهایی برسیم.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب عصر امروز (سه‌شنبه) در همایش اقشار این ائتلاف، گفت: اگر مجلس قوی نداشته باشیم نمی توانیم در برابر دشمنان بایستیم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب قدم اول را خود رهبری برداشتند و تحول را در قوه قضائیه به وجود آوردند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تحولات صورت گرفته در قوه قضائیه،  اظهار داشت: رئیس  قوه قضاییه نشان داد که با همین امکانات موجود می توان تحول ایجاد کرد و از زمان روی کار آمدن، امید را در دل مردم زنده کرد.

چمران تاکید کرد: حجت الاسلام رئیسی زمانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، با وجود همه تخریب ها توانست بیشترین رای اقلیت را کسب کند.

وی افزود: امروز هم او در یک مدت زمان کوتاه عملکرد بی نظیری داشت و حدود ۴۹ هزار میلیارد تومان را به خزانه کشور برگرداندند.

ٰرئیس سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: میزان زمین خواری هایی که تا امروز به صاحبانش بازگردانده شده، حدود نصف مساحت شهر تهران است.

چمران با بیان اینکه این تحولات باید در سطح قوه مقننه هم ایجاد شود، اظهار داشت: این تحولات با نمایندگان قوی میسر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف از مدت ها قبل گروه های تخصصی را در بخش اقتصادی، فرهنگی و مَسکن تدارک دید و بسته هایی را آماده کرد که اگر به مجلس راه پیدا کنند، این برنامه ها به عنوان طرح ارائه خواهد شد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: شورای ائتلاف تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین ها به کار گرفت و امیدواریم که در مجلس آینده تحولی در کشور به وجود آورد.

چمران افزود: ما شعارمان را «نجات اقتصادی» قرار دادیم که برگرفته از کلام رهبری است و شعار دیگرمان ایران سربلند است که با استفاده از نظرسنجی ها از نظرات مردم استفاده کردیم.

وی همچنین گفت: به دلیل طولانی شدن جلسه ای که از دیشب برای وحدت میان جبهه انقلاب شکل گرفت، آقای قالیباف نتوانست در این جلسه حضور پیدا کند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه تا این لحظه نتیجه مثبتی از این جلسات حاصل نشده است، اظهار داشت: انتشار لیست های متعدد هنر نیست و تلاش می کنیم در این ساعت های طلایی باقی مانده، به توافق نهایی برسیم.

چمران گفت: اگر از موقعیت پیش آمده درست استفاده نکنیم، مجددا ناچار می‌شویم که چهار سال دیگر هم وضع فعلی را تحمل کنیم.

نظر شما