شناسهٔ خبر: 159587 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ناظمی اردکانی به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کناره‌گیری کرد

ناظمی اردکانی محمد ناظمی اردکانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

به گزارش «نماینده»، محمد ناظمی اردکانی فعال سیاسی و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (ایران سربلند) کناره‌گیری کرد.

متن بیانیه ناظمی اردکانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم عزیز ایران؛ همانطور که مستحضرید کشورمان در شرایط تعیین کننده ای قرار دارد و انتظار می رود این بار نیز همانند انتخابات های گذشته حضور شما در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری را برای انقلاب به ارمغان بیاورد. همگان واقفند که مشکلات کشور با بروی کار آمدن یک مجلس کارآمد و انقلابی تا حد بالایی برطرف خواهد شد. لذا همه باید دست به دست هم دهیم و با یک انتخاب درست، مجلسی با نمایندگان مومن، شجاع و عدالتخواه را تشکیل دهیم.

نجات اقتصاد ایران تنها با قانون گذاری صحیح محقق خواهد شد و نمایندگانی حاضر به تصویب قوانین شفاف و مترقی خواهند بود که اولا دل در گرو اسلام، ایران و انقلاب داشته و ثانیا از اقتصاد نفتی، با هدر رفت کنونی منفعتی نبرند.

بیکاری، سختی معیشت، فساد، تبعیض و رانت از جمله معضلاتی است که توانایی رفع آنها باید در انتخاب نامزدهای مجلس آینده مورد مداقه قرار گیرد.

نقص و ناکارآمدی دولت مستقر می تواند تا حدی توسط یک مجلس مطالبه گر و انقلابی ترمیم شده و شرایط کشور را بهبود ببخشد اما بواسطه اختیارات فراوان دولت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تغییر در این قوه بیشترین تاثیر را بر زندگی مردم خواهد داشت. حق رای دادن یک امتیاز الهی است که در نظام اسلامی ما این حق به رسمیت شناخته شده و به واقع تاثیر گذار است. افرادی که تلاش خود را برای تضعیف انتخابات به کار می برند مسلما از تجمیع و هم افزایی قدرت ملی ما هراس دارند.

اکنون که به همت برادرانم در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گام موثری در همگرایی و وحدت نیروهای علاقه مند به ایران عزیز فراهم آمده است و گروهی از دوستان برای سربلندی کشورمان هم قسم شده اند. اینجانب پشتیبانی از لیست شورای ائتلاف را بر خود لازم می دانم و از همین رو انصراف خود را از کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام می کنم. امیدوارم، لیست ایران سربلند بتواند با انتخاب مردم مشکلات پیش روی کشور را رفع و زمینه رضایت مردم و مقام معظم رهبری (مدظله عالی) را فرهم آورد.

و من الله توفیق

محمد ناظمی اردکانی

نظر شما