شناسهٔ خبر: 159572 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تأخیر شهرداری در ساخت یادمان شهید سپهبد سلیمانی

اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت یادمان شهید سپهبد سلیمانی توسط شهرداری هنوز آغاز نشده ،‌گفت: این موضوع علیرغم اینکه با قید فوریت در شورای شهر به تصویب رسیده ولی هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش «نماینده» علی اعطاء سخنگوی شورای شهر تهران، درباره ساخت مجسمه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تهران اظهار داشت: این موضوع توسط شهرداری تهران به کندی پیش رفته و باید پروژه هر چه سریع‌تر آغاز شود.

وی افزود: ما پیگیر این مسأله هستیم چراکه ساخت مجسمه و یادمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یادمان جانباختگان هواپیمای اوکراینی با قید فوریت بیش از یک ماه پیش در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه لبنانی‌ها مجسمه شهید سلیمانی را ساخته و طی چند روز گذشته رونمایی کردند چرا شهرداری تهران هنوز نتوانسته اقدامی را در این زمینه آغاز کند، گفت: این موضوع مطالبه ما در شورای شهر هم هست. شاید مباحثی مانند تراکم کارها در آخر سال سبب شده این موضوع با تاخیر همراه شده باشد.

اعطاء‌ خاطرنشان کرد:  این موضوع باید هر چه سریع‌تر توسط شهرداری تهران در دستور کار قرار گیرد و حداکثر تا دو ماه آینده پروژه آغاز شده باشد. البته در طرح فوریت داری که در صحن شورا به تصویب رسیده مدت زمان لازم برای این پروژه مشخص شده است.

 مجسمه سپهبد شهید قاسم سلیمانی که با انگشتان خود به اسرائیل اشاره می کند دو روز پیش در شهر «مارون الراس» جنوب لبنان در مرز سرزمین های اشغالی رونمایی شد.

نظر شما