شناسهٔ خبر: 159548 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

روحانی برای توجیه ناکارآمدی دولت، مشارکت مردم را قربانی نکند

امیر حسین قاضی زاده عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور برای توجیه ناکارآمدی‌های دولت و انفعال اصلاح‌طلبان مجلس در برابر این ناکارآمدی، مشارکت مردم را قربانی حرف‌های حاشیه‌ساز همچون انتخابات فرمایشی نکند.

به گزارش «نماینده»، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کنفرانس مطبوعاتی در آستانه انتخابات مجلس شائبه انتخاباتی دارد و رئیس جمهور باید طبق قانون اساسی اصل بی طرفی را در جریان انتخابات رعایت کند.

وی با بیان اینکه دولت مجری انتخابات است و باید اصل بی طرفی را در جریان انتخابات رعایت کند، افزود: رئیس جمهور نباید در کنفرانس مطبوعاتی به صورت علنی از حزب یا جناح خاصی دفاع کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در جریان کنفرانس مطبوعاتی نباید از سوی رئیس جمهور و رسانه‌های هم سوی آنها نسبت به انتخابات مجلس فضای یأس و دلسردی شکل بگیرد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: رئیس جمهور برای توجیه ناکارآمدی‌های دولت و انفعال اصلاح طلبان مجلس در برابر این ناکارآمدی، حضور و مشارکت مردم را قربانی حرف‌های حاشیه ساز همچون انتخابات فرمایشی نکند.

وی گفت: بهتر است رئیس جمهور امروز در قبال عملکرد ضعیف حامیان خود در مجلس و اصلاح طلبان پاسخگو باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما