شناسهٔ خبر: 159547 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تخریب‌کنندگان قالیباف پس از انتخابات از عقل سیاسی خود گلایه خواهند کرد

امیرابراهیم رسولی یک فعال سیاسی گفت: یقین دارم تمام افراد خودی که امروز در جهت تخریب محمدباقر قالیباف بپا خاسته‌اند پس از انتخابات از عقل سیاسی خود گلایه خواهند کرد.

به گزارش «نماینده» ، امیر ابراهیم رسولی، فعال سیاسی، اظهار داشت: «یقین دارم تمام افراد خودی که امروز در جهت تخریب محمدباقر قالیباف بپا خاسته‌اند در هفته پس از انتخابات از عقل سیاسی خود گلایه خواهند کرد، به نظر می‌آید این افراد باید فضای سیاسی را کمی رصد کنند که در چه پازلی در حال بازی هستند.»

وی با بیان این‌که انتقاد و تخریب دو بحث کاملا جدا است، افزود: «به نظر می‌رسد برخی تنها نگرانی‌شان روی کار آمدن قالیباف است و به همین جهت وارد یک رقابتی شده‌اند که در آن دست به تخریب می‌زنند.»

این فعال سیاسی ادامه داد: «شاید اشکالاتی به لیست شورای ائتلاف وارد باشد اما شاکله آن نشان از شعارهای قالیباف مبنی بر استفاده جوانان و اقتصاددانان است. وی از ابتدا وعده داد که در این لیست از جوانان فعال در کنار اقتصاددانان استفاده خواهد کرد و در ادامه شاهد چنین موضوعی بودیم. لازم به ذکر است که این لیست می‌تواند موجب کارآمدی مجلس آینده شود.»

وی با اشاره به تخریب‌کنندگان قالیباف و لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: «دودسته تخریب‌کننده وجود دارد، تخریب‌کننده‌ای که در جبهه خودی (جریان انقلاب) حضور دارد و دیگری جبهه خارج از نیروهای انقلاب است. تخریب‌کنندگان خارج از جبهه نیروهای انقلاب طبیعی است که در حال رقابت هیچ نوع اخلاقی را در نظر نمی‌گیرند و از تخریب و تهمت استفاده می‌کنند اما دسته دوم افرادی هستند که در جبهه خودی حضور و به دنبال تخریب نیروهای انقلاب بپا خاسته‌اند که باید دوباره تأکید کنم در عقل سیاسی این دسته از افراد باید شک کرد که چرا شرایط حاضر را درک نمی‌کنند.»

رسولی تأکید کرد: «نکته بعدی درباره افرادی است که قائل به وحدت نشدند. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ماه‌ها از آن‌ها درخواست کرد تا در این ائتلاف شرکت کنند اما در ادامه شاهد عدم حضورشان شدیم. آن‌ها برای دستیابی به اهداف سیاسی‌شان تنها از ترفند تخریب استفاده می‌کنند.»

وی در پایان گفت: «برخی تنها به جهت تنگ‌نظری به دنبال تخریب قالیباف هستند چراکه تصورشان آن است با دستیابی وی به ریاست مجلس جایشان در این نهاد تنگ خواهد شد. قالیباف با توجه به کارنامه شفافی که دارد در شرایط کنونی تنها فرد توانمند است.»

نظر شما