شناسهٔ خبر: 159532 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تقویت خطوط شبانه اتوبوسرانی تهران

اتوبوسرانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تقویت خطوط شبانه اتوبوسرانی خبر داد و گفت: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس بی آرتی در پایتخت فعال است.

به گزارش «نماینده» محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران، درباره تمهیدات اتوبوسرانی در ماه پایانی سال اظهارداشت: روزانه تعداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس بی آرتی در تهران فعال است و با توجه به سهم قابل ملاحظه این اتوبوس ها در جابه جایی مسافران، تمام تلاش خود را به کار می گیریم که ناوگان اتوبوسرانی به ویژه اتوبوس های بی آرتی در اسفند با تمام توان به شهروندان خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی کرده ایم تا به منظور آرامش خاطر و سهولت تردد شهروندان نسبت به برقراری و تقویت خطوط منتهی به بازار، مراکز خرید و مجتمع های تجاری اقدام کنیم، اظهار کرد: علاوه بر این، نسبت به تقویت خطوط شبانه اتوبوسرانی تهران و افزایش اتوبوس‌های فعال این خطوط نیز اقدام می‌کنیم.

ترفع با بیان اینکه تمام تلاشمان را به عمل آورده ایم تا ساعت توقف اتوبوس‌ها در تعمیرگاه‌ها را به حداقل ممکن کاهش دهیم تا اتوبوس‌ها بیشتر در مدار خدمات رسانی به شهروندان قرار بگیرند، تصریح کرد: به بخش خصوصی نیز اعلام کرده ایم تا زمان تغییر اتوبوس های در اختیار آنها نیز به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان با تاکید بر اینکه اتوبوسرانی تهران با تمام توان انسانی و ظرفیت ناوگان موجود در خدمت شهروندان خواهد بود، خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با توجه به محدودیت‌های موجود، بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

نظر شما