شناسهٔ خبر: 159530 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مردم در ۲ اسفند یوم الله دیگری را خلق می‌کنند

ابطحی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دشمنان بدنبال آن هستند که در انتخابات امسال حضور مردم کمرنگ باشد اما مردم ما با حضور حداکثری خود یوم الله و حماسه دیگری را خلق می کنند.

به گزارش «نماینده» محمدجواد ابطحی، با اشاره به اینکه همه ما باید برای عزت و استقلال کشور تلاش کرده و در مقابل دشمنان بایستیم، گفت: سردار سلیمانی یکی از بزرگترین فرماندهان نظام ما بود که پس از شهادتش شاهد حضور میلیونی مردم در همه نقاط کشور در مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار بودیم که مردم حماسه بزرگی را خلق کردند و شاهد خیزش عظیم آنان بودیم.

وی افزود: دشمنان بدنبال آن هستند که مولفه های قدرت را از ما بگیرند اما راه به جایی نمی برند و در مخیله خود هم تصور نمی کردند که با شهادت سردار سلیمانی، وحدت ملی ما تقویت شود که این وحدت ملی هم یکی دیگر از مولفه های قدرت ما است.

نماینده مردم خمینی شهر تاکید کرد: اقتدار فقط در داشتن سلاح و موشک نیست بلکه اقتدار در این است که با وجود جنگ، فتنه، توطئه و تحریم های دشمن همچنان بر ظرفیت های خودمان تکیه کنیم که این مسئله باعث شده خواب راحت را از دشمنان بویژه ترامپ بگیریم.

ابطحی با اشاره به اینکه دشمنان بدنبال آن هستند که روزهای مهم یا ایام الله ما را کمرنگ نشان دهند، تصریح کرد: دشمنان پس از خلق هر یوم اللهی درایران فتنه ای به پا می کنند تا این وقایع مهم را کمرنگ جلوه دهند و برای مثال می توان به وقایع سال ۸۸ اشاره کرد که در آن سال شاهد حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری بودیم که دشمنان بلافاصله فتنه ۸۸ را بوجود آوردند تا این رویداد بزرگ را کمرنگ نشان دهند اما به هدفشان نرسیدند.

وی گفت: در شرایط  فعلی هم تبلیغات وسیعی می کنند و کمپین هایی راه می اندازند تا مردم ایران در انتخابات اسفندماه شرکت نکنند اما مسلما مردم ما به خوبی می دانند که مجلسی که با پشتوانه حضور حداکثری ملت تشکیل شود، تاثیرگذارتر است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تبلیغات منفی دشمنان هیچ تاثیری در حضور انتخابات اسفندماه ندارد و دشمنان خواهند دید که مردم ما حماسه جدید و یوم الله دیگری را خلق می کنند.

نظر شما