شناسهٔ خبر: 159523 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده منتشر کرد

نامه حداد عادل به مردم تهران/ لیست نهایی شورای ائتلاف

حداد عادل فهرست ۳۰ نفره شورای ائتلاف برای حوزه انتخابیه تهران بعد از طی فرآیندی چند ماهه، مصاحبه های تخصصی، برگزاری مجمع عمومی و بررسی های کارشناسی آماده انتشار شد.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس نامه‌ای خطاب به مردم تهران نوشت.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس

سلام بر شما

اینک شما و فهرست «ایران سربلند»، که از سوی "شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی" برای انتخابات مجلس یازدهم به حضورتان معرفی شده اند.

«شورای ائتلاف» که برآمده از وحدت و همکاری دهها تشکل سیاسی و اجتماعی، صنفی و مردمی فعال کشور است، با توجه به نقش خطیر مجلس در اداره کشور، برای نیل به سربلندی ایران عزیز، تشکیل مجلسی قوی و کارآمد را ضروری می داند.

مجلسی که بتواند شعار «نجات اقتصاد ایران» را محقق سازد. در فهرست سی نفره ایران سربلند سعی شده است تا افرادی با ایمان، با اخلاق، پاکدست و انقلابی برای نمایندگی مجلس برگزیده شوند. ویژگی مهم این فهرست، جوانگرایی است که توصیه اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه «گام دوم» است. حضور افراد با تجربه و دارای سابقه مدیریتی موفق و نیز روحانیون و زنان در کنار جوانان نخبه و خردمند به این فهرست، توازن بخشیده است.

خصوصیت مهم این فهرست آن است که برای نخستین بار در تهیه آن علاوه بر صاحب نظران از رأی و نظر مردم  ۳۵۲ محله از محلات تهران و مناطق اطراف آن استفاده شده است.

امید است این سی نفر که سوابق، تحصیلات، تجربه و تخصص آنان در معرض افکار عمومی نهاده شده است؛ بتوانند با اعتماد شما افتخار نمایندگی مردم تهران، شمیرانات، لواسانات، ری و اسلامشهر و پردیس را در مجلس شورای اسلامی پیدا کنند و با تصویب قوانین دقیق و درست و نظارت لازم بر اجرای آنها، انتظارات ملت را برآورده سازند و به ویژه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گامهای مؤثری بردارند.

* لیست نهایی شورای ائتلاف

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای نهایی شدن فهرست این شورا در حوزه انتخابیه تهران گفت: فهرست ۳۰ نفره شورای ائتلاف برای حوزه انتخابیه تهران بعد از طی فرآیندی چند ماهه، مصاحبه های تخصصی، برگزاری مجمع عمومی و بررسی های کارشناسی آماده انتشار شد.

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با هدف تشکیل مجلسی قوی و کارآمد تهیه شده است، تصریح کرد: نام این لیست همانطور که اعلام شد "ایران سربلند" است که مهم ترین رویکرد آن "نجات اقتصاد ایران" خواهد بود.

بر اساس اعلام سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی و قطعی این شورا برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به شرح زیر است: 

1- محمدباقر قالیباف
2-سیدمصطفی آقامیرسلیم
3-سیدمحمد آقامیری
4-عزت الله اکبری تالار پشتی
5-زهره الهیان 
6-محسن پیرهادی
7-سیدرضا تقوی
8-مجتبی توانگر
9-مجتبی ثابتی
10-عاطفه خادمی
11-سیداحسان خاندوزی
12-سیدمحسن دهنوی
13-مجتبی رضاخواه
14-سمیه رفیعی
15-فاطمه رهبر
16-عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی
17-مصطفی زمانیان
18-اقبال شاکری
19-مالک شریعتی نیاسر
20-مهدی شریفیان
21-علی شمسی پور
22-ابوالفضل عموئی
23-فاطمه قاسم پور
24-سیدنظام الدین موسوی
25-الیاس نادران
26-احمد نادری
27-سید محمود نبویان
28-سوده نجفی
29-کیومرث هاشمی
30-سیدعلی یزدیخواه

نظر شما