شناسهٔ خبر: 159494 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاهدی: نیروهای انقلاب هر گونه اختلاف را کنار گذاشته و وحدت را در اولویت قرار دهند

محمدمهدی زاهدی در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: نیروهای انقلاب از هر گونه اختلاف پرهیز و وحدت را در دستورکار خود قرار دهند و اگر هم اختلاف نظری وجود دارد با داوری بزرگان حل و فصل شود.

به گزارش «نماینده»،محمد مهدی زاده نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب گفت: قرآن ما را به حفظ وحدت توصیه کرده و کسانی که قرآن و اسلام و نظام و انقلاب و رهبری را قبول دارند،‌ باید حتما در زمینه انسجام و وحدت ملی که نتیجه آن یک مجلس و یک دولت کارآمد خواهد بود، وحدت داشته باشند.

وی افزود: اختلاف سلیقه‌ها و اختلاف دیدگاه‌ها باید کنار گذاشته شود و اگر هم اختلافات چارچوب و مبنایی داشته باشد باید در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار داشت: از تمام نیروهای جریان انقلاب در کشور در سراسر کشور که درد مردم و درد پیشرفت جامعه را دارند و به دنبال این هستند که کشور به عنوان یک کشور مقتدر در منطقه و جهان مطرح باشد، انتظار داریم بنشینند و پشت درهای بسته مسائلشان را حل و فصل کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: بعضی از بزرگان جریان انقلاب که خودشان در موضوعات ذی‌نفع نیستند، موضوع را به عنوان یک داور مورد رسیدگی قرار دهند و با یک قضاوت عادلانه موضوعات را حل و فصل کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم جریان انقلابی به ویژه در تهران مشکلاتشان را حل و فصل کنند و برخی اختلافات به رسانه‌ها کشانده نشود.

نظر شما