شناسهٔ خبر: 159486 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کریمی: کارآمدی، انقلابی‌گری و تخصص از شاخص‌های نمایندگی مجلس است

کریمی نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه نماینده انقلابی، دشمن‌شناس، شجاع، جسور برای پیگیری مطالبات مردم بخشی از مشخصات نامزد اصلح است گفت: مردم باید برای انتخاب اصلح به کارآمدی، انقلابی‌گری و بصیرت و تخصص نماینده دقت کنند.

به گزارش «نماینده»،علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، درباره ویژگی‌ها و شاخص‌های نماینده اصلح در پارلمان گفت: مقام معظم رهبری بارها درباره ملاک‌های نماینده مطلوب در مجلس شورای اسلامی فرموده‌اند، لذا مردم باید به کارآمدی نماینده شامل تحصیلات و تخصص و همچنین سلامت نفس می‌شود.

وی ادامه داد: نماینده متخصص به راحتی می‌تواند در مجلس تاثیرگذار باشد؛ چراکه توان درک و تشخیص ابعاد مختلف موضوعات مطروحه در کشور را دارد ضمن اینکه می‌تواند راهکارهای برون‌رفت از مشکلات را هم بیان کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده مطلوب باید در امورات شغلی خود از سطح مناسبی برخوردار باشد تا بتواند ضمن شناخت مشکلات کشور از تجارب خود برای رفع معضلات بهره‌ گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: نماینده انقلابی و دشمن‌شناس و دارای شجاعت و جسارت و پیگیری مطالبات مردم از دیگر مشخصات یک نامزد اصلح است.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید برای انتخاب اصلح به کارآمدی، انقلابی‌گری و بصیرت و تخصص فرد موردنظر دقت کنند.

نظر شما