شناسهٔ خبر: 159482 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت الاسلام طائب: غربی‌ها و عوامل داخلی‌شان به دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه دستگاه امنیتی باشند

طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه تاکید کرد: غربی­‌ها و عواملشان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌­گر فتنه‌­گری و شرارت آنها نخواهیم بود؛ اگر دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه ­های محکم دستگاه امنیتی باشند.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور و استقبال باشکوه مردم در ایام­الله بدرقه سردار سلیمانی و راهپیمایی امروز به معنای علاقه و باور مردم به اصل انقلاب و راهبرد مقاومت و اعتماد به راه امام و مقام معظم رهبری است. اینها نقاط عطفی برای یک حرکت عمومی و جهاد همگانی برای ساختن ایران اسلامی قوی خواهد بود.

وی افزود: خداوند را شاکریم که به برکت خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ایام ­الله انقلاب­ را رنگ و بویی دیگر داد و شور حماسی و انقلابی را در اقصی نقاط منطقه و جهان پراکنده کرد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: ما هم به تأسی از امام خمینی (ره) می ­گوییم که نسل فرزندان مقاوم ابراهیم، انتقام حاج قاسم را با اخراج او از منطقه غرب آسیا خواهند گرفت. امروز نبرد اطلاعاتی با آمریکا وارد دوره جدیدی شده است. از امروز به بعد آمریکا برای هر روز حضور نامشروع خود در منطقه، هزینه بیشتری باید بدهد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه دشمن با فشار حداکثری به دنبال ایجاد ناامنی و کمپین‌­های اغتشاش بود اما ایستادگی و بصیرت ملت ایران، آنان را ناکام کرد و عقب زد، تصریح کرد: پاسداران گمنام امام زمان (عج) برای مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال مردم، دوشادوش همه‌­ی دستگاه ­های نظارتی و دولتی، آستین ­های خود را بالا زده‌­اند و شب و روز نمی‌شناسند.

وی گفت: غربی­‌ها و عواملشان در داخل کشور بدانند ما نظاره‌­گر فتنه‌­گری و شرارت آنها نخواهیم بود؛ اگر دنبال آشوب بروند باید آماده ضربه ­های محکم دستگاه امنیتی باشند.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه به لطف الهی و به کارگیری شگردهای حرفه­‌ای و ابزارهای پیچیده اطلاعاتی، اشراف خوبی بر چرخه­ شبکه­ سازی­ و نفوذ دشمن در بستر فضای مجازی پیدا کرده ­ایم، خاطرنشان کرد: همانطور که طرح موازنه ­ی قوای منطقه ­ای برای تضمین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی ره به جایی نبرد، همانگونه که فتنه ­ی جهانی داعش به برکت خون سلیمانی­ ها و المهندس ­ها شکست خورد، خیال باطل معامله ­ی قرن هم زوال اسرائیل را نزدیک­تر خواهد کرد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان عنوان کرد: همانگونه که حضرت آقا فرمودند راه یکتای مقابله با دشمن، قوت ­یابی ما در عرصه­های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات پیش­رو یکی از همین صحنه­ های قوی­تر شدن است.

نظر شما